Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Controleer of je systeem kwetsbaar is voor Meltdown en Spectre
@kieken10 er is niets dat je kan doen nu tenzij afwachten tot men ook een update uitbrengt voor de Intel processor die probleemloos werkt...mogelijk dat Intel hier zelf voor gaat zorgen ...ze waren er mee begonnen maar hebben deze wederom ingetrokken omdat vele systemen problemen vertoonden ...
Beste,
Ik heb 'Voor diegene die de Windows 10 versie 1709 gebruiken is er de KB4073290 en deze geeft je de build 16299.194' uitgevoerd maar kreeg de melding dat deze niet uitvoerbaar was op mijn systeem.
Mijn systeem is; Windows 10 Pro insiders preview versie 1709 Build besturingssysteem 17074.1002 en de reg key is ook aanwezig.
@agoda42 de genoemde update werd al vernoemd in bericht #3 van dit topic ..
ook is deze enkel voor de x64 bit systemen ... echter indien jij dus een 32 bit systeem gebruikt dan dien je deze hier op te halen ....
*kan natuurlijk ook zijn dat deze niet uitvoerbaar is omdat je dus de Insiders preview draaien heb ..
Hoe kan jij 1709 16299.194 binnen halen als jij al door je insiders programma al op 17074.1002 zit? Die build is veel hoger als die 16299.194. Dus kan dat inderdaad logisch gezien niet he.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.