Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk. Alles was ok verlopen. Toen ook nog een gemaakt van mijn favorieten en contactpersonen en deze waren mislukt. Ik heb gewoon alles willen terugzetten en dan is 't fout gegaan
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Alles wat op mijn externe harddisk stond van voor 2009 ben ik verloren, zowel foto's als mappen van my documents.
Via Google desktop heb ik alle foto's teruggezien alsook de mappen maar ik kan ze niet terug openen.
Bestaat er een programma om alles terug ok te doen, of hoe moet ik tewerk gaan.
Tnx voor jullie medewerking
Groetjes uit het nog warme Blanikenberge
[Pluis heeft deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt]
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk.
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Hallo,
Het lukt me nog steeds niet hoor! Bij elk programma om te restoren blokkeert mijn pc volledig! met crtl+alt+del kan ik hem niet deblokkeren! het ene programma blokkeert op 46% een ander op 92%
Misschien hebben jullie een andere oplossing voor me!
Tnx vooraf!
Groetjes Frieda
Het ideaal om files te recoveren is de schijf aan een andere pc hangen met een eigen bestruringssysteem.
Indien het gaat om de opstartschijf in Uw pc, wordt er telkens als ge de pc aan en afl egt data weggeschreven op deze schijf. Dit is moordend voor de files die er op stonden.
Dus uithalen en in andere pc steken of als een externe schijf benaderen om te recoveren.
alles staat op de c:
en heb slechts 1 partitie actief