Hey allemaal
Mijn ouders belden me deze week op om te zeggen dat hun pc niet meer opstart.
Eerlijk toegegeven, het is een oud beestje, maar dit zou niet mogen.
Ik steek de recovery CD erin en hij vraagt een taal te kiezen
maakt niet uit welke taal ik neem, hij zegt dat er bestanden ontbreken
dan vond ik nog een application CD Van Windows XP Home edition maar deze neemt hij gewoon niet en hij steekt in dezelfde drive als bovenstaande, die hij wel leest.
Ik heb al geprobeerd om via BIOS aan te zetten dat hij van de CD-ROM drive moet nemen, maar hij leest de CD gewoon niet
Hij komt dan gewoon telkens op dat scherm om te kiezen uit veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, enz enz
ik moet deze pc toch op een of andere manier kunnen formatteren?
(leuke is dat er op deze pc niets verloren kan gaan want ik ging hem normaal dit weekend formatteren dus alles is eraf) over ironie gesproken?
eender welke suggestie is welkom
Mijn ouders belden me deze week op om te zeggen dat hun pc niet meer opstart.
Eerlijk toegegeven, het is een oud beestje, maar dit zou niet mogen.
Ik steek de recovery CD erin en hij vraagt een taal te kiezen
maakt niet uit welke taal ik neem, hij zegt dat er bestanden ontbreken
dan vond ik nog een application CD Van Windows XP Home edition maar deze neemt hij gewoon niet en hij steekt in dezelfde drive als bovenstaande, die hij wel leest.
Ik heb al geprobeerd om via BIOS aan te zetten dat hij van de CD-ROM drive moet nemen, maar hij leest de CD gewoon niet
Hij komt dan gewoon telkens op dat scherm om te kiezen uit veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, enz enz
ik moet deze pc toch op een of andere manier kunnen formatteren?
(leuke is dat er op deze pc niets verloren kan gaan want ik ging hem normaal dit weekend formatteren dus alles is eraf) over ironie gesproken?
eender welke suggestie is welkom
Laatst bewerkt door een moderator: