Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
zomaar vraag vind je het ongepast gewoon verwijderen..kan met alleman lezen en schrijven hoor!!! zou hier iemand bekwaam zijn om 3uur live te kunnen spreken over CC....weet het stel rare vragen(he Luc hahah)lokt wel eens graag één debat uit....
als ik wat antwoorden hebt ...zeg ik waar het over gaat.....
mvg
navarro
 
Je bedoeld 3 uur een presentatie geven over het programma Ccleaner -)5

Ik ben hier in 8 seconden klaar mee. Koop een goede snelle pc en je hebt geen enkele cleaner meer nodig.
 
Zit je niet met de naam ccleaner in je hoofd en heb je het niet over totaal iets anders om live 3 uur te besteden. ;!
Ik zou anders niet weten wat het ergste zou zijn:
- 3 uur over praten
- 3 uur naar luisteren
 
CleanManager (cleanmgr). Zit standaard in elke Windows. Veilig en goed.

clean.pngcleanmgr.png
 
wat met register scannen op fouten....ook snelle goede pc kopen...
leer ook graag bij......

Afblijven... al die apps laten maar al te graag "fouten" zien. Achtergebleven registerwaarden tgv een niet correcte deïnstallatie (zoals zo dikwijls...), dat kan. Maar dat zijn geen fouten en ze doen (meestal) ook niets verkeerd.
 
@Dragon
Achtergebleven registerwaarden tgv een niet correcte deïnstallatie (zoals zo dikwijls...), dat kan. Maar dat zijn geen fouten en ze doen (meestal) ook niets verkeerd.
ja die dingen bedoel ik....scan al eens met Glary..soms 10fouten..soms heel veel...
 
van mij mag er slotje op...één antwoord heb ik persoonlijk beantwoord...bericht#11 is ook ok......
willen jullie verder met snelle pc of cc....open........
mvg
navarro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan