ccleaner en tunup utilities 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Zouden deze 2 programmas samen kunnen draaien op vista 32 bits.;) zonder conflict met elkaar te geven.
 
normaal draaien die programma's niet "op de achtergrond"(wat wel het geval is met antivirus
programma's
bij mij werken deze programma's zonder problemen op XPSP3

Dan zal ik de trial versie eens uit proberen. Is het waar dat dit programma goed werk afleverd zoals het regisster eens uit te mesten en te defragmenteren enz verder.;)
 
De programma's werken perfect op Vista ook.
Ccleaner gebruik ik naar volle tevredenheid met XP en Vista, met Tuneup heb ik eens problemen gehad, maar vraag me niet welke (weet deze jongen niet meer), heb het wel van pc gezwiept.
 
Ik draai beide programmas op vista 32, ccleaner heb ik ook op vista x64 gehad, tune up niet.
Met tune up wel opletten met geavanceerde instellingen dat je niets verkeerd doet, mijn vista start sneller en sluit sneller dan xp door tune up.
Maar daarin mag je ook weer niet overdrijven of je systeem kan crashen.
De opdracht kill process that hang mag je halveren, maar verder zou ik niet gaan.
Dataverlies kan het gevolg zijn.
Als de pc data van vista zelf kwijtraakt kan je geconfronteerd worden met blue screen (bsod)
Naast deze gebruik ik vaak regseeker (zie downloads hier op tuts) en error repair (niet gratis).
 
Ik draai beide programmas op vista 32, ccleaner heb ik ook op vista x64 gehad, tune up niet.
Met tune up wel opletten met geavanceerde instellingen dat je niets verkeerd doet, mijn vista start sneller en sluit sneller dan xp door tune up.
Maar daarin mag je ook weer niet overdrijven of je systeem kan crashen.
De opdracht kill process that hang mag je halveren, maar verder zou ik niet gaan.
Dataverlies kan het gevolg zijn.
Als de pc data van vista zelf kwijtraakt kan je geconfronteerd worden met blue screen (bsod)
Naast deze gebruik ik vaak regseeker (zie downloads hier op tuts) en error repair (niet gratis).

Bedankt voor de informatie, opletten zal ik zeker doen. De trial versie draait uitstekend van 30 dagen. Mijn pc is een stuk sneller op geworden ook in sluiten en opstarten. Het register is ook weer zuiver en alles draait perfect.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan