Status
Niet open voor verdere reacties.
In de app BSPlayer stonden er bestanden ( films ) die ik niet kon verwijderen . Als gevolg daar van heb ik de app dan maar volledig verwijderd via de instellingen van mijn tablet . Daarna heb ik in Play Store van Google deze app opnieuw geïnstalleerd en tot mijn grote verbazing staan die zelfde bestanden ( films ) wederom in de bibliotheek van BSPlayer !!!
 
Kan je wat meer info geven, misschien zijn het wat promo filmpjes die die player mee levert? Ik bekijk nooit filmpjes op mijn Android en Windows toestellen. Ben geen film fanaat. Op TV zou ik eens een film meepikken als er ene uitgezonden word die mij aanstaat, en dan nog moet hij mij erg aan staan. Dus over zulke apps ken ik heel weinig. Graag wat meer info dat we je kunnen verder helpen.
 
Het is een serie die ik heb opgenomen " The Handmaiden " , tien afleveringen . Zo als eerder gemeld kan ik ze niet verwijderen in de Bibliotheek van BSPlayer en het is daar om dat ik besloten had om de app dan maar te verwijderen en opnieuw te installeren , maar daar staat deze serie terug in de bibliotheek . Dit kan toch niet .
 
Die app werkt dit met een account? Indien ja is dit perfect mogelijk dat hij je reeds opgenomen reeks opgeslagen heeft in de cloud. Indien dit zo is wil dat dus ook zeggen dat dit dus geen extra ruimte op je toestel inneemt.
 
Het is een speler, heb hem zelf eens afgehaald. Die bestanden staan dus gewoon op je tablet. Die vind die speler dus en kan je afspelen ermee. Je hebt die bestanden dus helemaal niet verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan