Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb met grote belangstelling gekeken op youtube naar het filmpje over het plaatsen van BPM studio onder Win7.
BPM studio heb gekocht in het verleden maar werkt niet meer op Win7.

Op youtube werkt hij wel onder Win7.

Mijn vraag: is hij in het filmpje op Win7 64 of 32 bits geplaatst.
Ik vraag dit omdat onder Win7 64 bits draai en hij daaronder nog steeds niet werkt.

Dus als iemand mij raad kan geven graag.
Ik heb pgr + dongle.

Vast bedankt voor het antwoord.
 
Ik geloof dat ik toen ook al werkte met 64 bit, maar dat maakt niet veel uit!

Wat werkt er juist niet van BPM? Het afsluiten? Het bewaren van je playlist? hoor je pieptoon? Of krijg je een waarschuwing dat BPM niet wordt ondersteund zonder eerst te upraden?

Hier mijn bewijs BPM pro, Windows 7 64 bit, en BPM Doungle

Knipsel.jpg
 
bekijk dit filmpje hier eens ....http://www.pctuts.be/f306/bpm-studio-op-windows-7-a-33872/#post103113

een paar belangrijke punten ...
- je gebruik best versie 4.6.1.x of versie 4.9.7.x
-de usb dongle mag niet aangesloten zijn tijdens de installatie van de BMP Studio
-je dient de setup optestarten met administrator rechten
-sluit de dongle pas aan als dit gevraagd word
-win7 zal de nodige driver ophalen
-pas de compabilititeitsmodus aan naar xp sp3 en zet het vinkje an om BMP Studio altijd op te starten als admin



**het maak niet uit of je een 64 bit systeem gebruikt of een 32 bit systeem ..
omdat de 64 bit systeem ook een program files map heeft voor de 32 bit software ...je kan dus zonder zorgen een 32bit software gebruiken op een 64 bit systeem
 
Ik geloof dat ik toen ook al werkte met 64 bit, maar dat maakt niet veel uit!

Wat werkt er juist niet van BPM? Het afsluiten? Het bewaren van je playlist? hoor je pieptoon? Of krijg je een waarschuwing dat BPM niet wordt ondersteund zonder eerst te upraden?

Hier mijn bewijs BPM pro, Windows 7 64 bit, en BPM Doungle

Bekijk bijlage 11216

Hallo bedankt voor je antwoord,

Ik heb eerst geprobeerd BPM te install vanaf cd maar dat wilde Win7 niet doen.
Daarna heb ik het pgr gedownload en geinstalleerd, dir verwijzingen aangepast en een oude playlist opgehaald welke normaal werd ingeladen.
Hierna hing BPM en moest hem met taak beheer afsluiten.
 
Welke versie gebruik je ??

Ik draai hier versie 4.9 pro op een Windows 8 machine.
 
Ik draai BPM studio 4.9.1
Vanavond weer geprobeerd vanaf cd hij wil niet opstarten ook niet in win xp mode met servicepack3 en admin.
 
ook versie 4.9.1 draait op de win8 pro x64

Ashampoo_Snap_2013.09.04_06h41m56s_002_.jpg Ashampoo_Snap_2013.09.04_06h48m05s_004_.png

probeer de bestanden op de cd naar een map te kopieeren welke je de naam geeft BMP Studio 4.9.1 van waar uit je dan de setup.exe opstart als admin .
 
Laatst bewerkt:
Bedankt qtex,

Dit ga ik proberen om hem eerst op de HD te zetten.
Had ik nog niet gedaan.

Pluis de cd is goed want op een XP machine doet hij het gewoon.

komt vervolg
 
vraagje kan een andere willekeurige cd dan wel opstarten ,,of ondervind je met elke cd opstart problemen !
dus niet de dvd's gaan vergelijken met een cd hé.
 
Hierna hing BPM en moest hem met taak beheer afsluiten.

Als qtex zijn tip niet helpt, schakel dan eens tijdelijk je beveilingssoftware uit bij de installatie.

vraagje kan een andere willekeurige cd dan wel opstarten ,,of ondervind je met elke cd opstart problemen !
dus niet de dvd's gaan vergelijken met een cd hé.

Waarschjnlijk is de autorun functie uitgeschakeld, en voor de veiligheid zou ik dat zo laten.
 
Als qtex zijn tip niet helpt, schakel dan eens tijdelijk je beveilingssoftware uit bij de installatie.

das gevaarlijk , omdat tijdens de setup van bmp studio het internet vereist is .....
ook dient de firewal toestemming te hebben om een regel aan te maken ...dit kan dus niet indien je de bescherming uitzet .

Ashampoo_Snap_2013.09.05_19h38m31s_010_.png
 
Het is mij opgevallen dat ik bpm niet kan starten (wel installeren) vanaf de officiële cd van bpm.

Vervolgens downloadde ik de demo versie (of andere bpm) en zette deze in de zelfde bpm map incl alle bijhorende drivers.

Nadien kopieerde ik bpm folder vanaf een computer waarop bpm wel werkte en zette deze eveneens in de zelfde map. (ja bestanden overschrijven)

Ik heb de demo versie niet verwijderd maar ik start wel bpm Pro op door een snelkoppeling te maken op het bureaublad naar de map waar ik de bestanden heb overschreven.
Ik heb geen probleem met bpm nu mits je goed oplet dat je de archief en data map schrijfbaar zijn. Ik voel dat dit het beste werkt wanneer je deze map plaats op een 2e harde schijf.
 
BPM dient inderdaad geinstalleerd te worden zoals vele andere programma's en is niet vanaf een installatie schijf te starten. Hier is niets geks aan, dit is met de meeste programma's zo.

Maar waarom een demo versie downloaden als je een originele schijf hebt gekocht ??
 
Maar waarom een demo versie downloaden als je een originele schijf hebt gekocht ??
Beste Pluis: ik weet dat je hem eerst moet installeren, ik druk me verkeerd uit.

Als ik hem installeer vanaf de cd dan wilt BPM niet starten tenzij ik een upgrade betaal. Das net de frustratie van vele bpm gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan