bn decoder voor meerdere files gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=51CBAB3079C29474
hoe deze gebruiken .
deze hoeft niet geinstalleerd te worden gewoon dubbelklikken op de sleutel er opent zich een venster .dan kiezen source dir browse je map opzoeken dan destination dir ingeven of opzoeken als je onderaan het vinkje aanlaat dan worden je files verwijderd na het correct omzetten .
grtjs

Hebt u deze zelf getest???????????

Ik krijg steeds de melding: "Sorry, this is not a valid Bommanews file", terwijl deze files toch perfect te decoderen zijn met de oudere versie van BN-Decoder. En het toppunt is dan nog dat al de files gewoon worden verwijdert en men het progje alleen kan stoppen door: "CTRL - ALT - DEL -Processen en het daar te beëindigen. Voor mij dus: (x) (x) (x) (x)
 
Hebt u deze zelf getest???????????

Ik krijg steeds de melding: "Sorry, this is not a valid Bommanews file", terwijl deze files toch perfect te decoderen zijn met de oudere versie van BN-Decoder. En het toppunt is dan nog dat al de files gewoon worden verwijdert en men het progje alleen kan stoppen door: "CTRL - ALT - DEL -Processen en het daar te beëindigen. Voor mij dus: (x) (x) (x) (x)


Ik heb deze decoder nu eens getest met een andere map met allemaal BN files en hoe is het mogelijk???????...nu doet hij het wel. Voor mij dus nu: (y) (y) (y) (y)
 
raar werkt niet bij mij "file missing or invalid" ;!

Deze werkt niet zoals de gewone BN-Decoder.
Open eerst de BN-Decoder door er op te klikken of dubbelklikken.
Klik dan op "Browse" in het vakje "Source Dir" en zoek dan de map waarin de BN-files staan op. (enkel de map, niet de files in het vakje plaatsen)
Klik dan op "Browse" in het vakje "Destination Dir" en zoek daar de map op waarin de gedecodeerde files moeten komen. Klik op "Decode Dir"
Het veiligste is om eerst de twee vinkjes te verwijderen. Anders zou het wel eens kunnen dat, als er iets fout loopt, u al uw files kwijt bent.

Het beste is er voor te zorgen dat er alleen BN-files die moeten gedecodeerd worden in de map staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan