blikseminslag : toshiba herstelt kostenloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

diaxx

Steunend lid
Vip Lid
heb mijn laptop, toshiba p300, in maart gekocht naar is nu stuk door een blikseminslag. Heeft iemand ervaring met herstelling of eventueel(?) garantie.;!
prima laptop, spijtig van de blinkende verf.
laptop startte niet meer op, is nu in de winkel, wacht op resultaat of dat het nog in garantie is of dat ik langs de verzekering moet gaan.zal het vervolg laten weten!
laptop terug, moederbord werd vervangen en bios geupdate, geen kosten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brandverzekering OK, maar er zal een franchise bedrag zijn (kosten zonder tussenkomst) en die bedraagt ??? ts de 200,0 ?* 300,0 euro ?
 
Laatst bewerkt:
Brandverzekering OK, maar er zal een franchise bedrag zijn (kosten zonder tussenkomst) en die bedraagt ??? ts de 200,0 �* 300,0 euro ?

Dat wel, maar het zou me verbazen dat er bij een blikseminslag niets anders dan die laptop kapot gegaan is. Als er nog andere toestellen stuk zijn wordt het wel interessant omdat het franchisebedrag toch gelijk blijft.
 
Heb verleden week hetzelfde meegemaakt, blikseminslag, PC en tel stuk, voor TV ea had ik bescherming. Kan PC nog opstarten, maar na Windows logo stopt hij. Had jij dezelfde symptomen? Hoe is het met de verzekering verlopen en franchise?
Dank voor antwoord.
 
laptop startte niet meer op, is nu in de winkel, wacht op resultaat of dat het nog in garantie is of dat ik langs de verzekering moet gaan.zal het vervolg laten weten!
 
Blikseminslag

Blikseminslag

Mijn PC start nog wel op tot een zeker punt en dan stop. Weet niet op welk niveau hij blokkeert en wat ik verder nog kan doen. Denk beste contact op te nemen met verzekering en zien hoe zij reageren. PC is ook niet meer in garantie dus ligt dat ook anders.
Bedankt voor reageren en hoop dat het voor jou ook in orde komt.
 
laptop terug, moederbord werd vervangen en bios geupdate, geen kosten!

Heb jij geluk zeg.
Ik ben blij eindelijk nog eens goed nieuws te zien op ons forum.
Bedankt voor het laten weten hoor, ik ga het onthouden voor het geval dat...
Je kan het bericht nu ook zelf als opgelost zetten hoor.
We hebben dit veranderd om ons het werk wat lichter te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan