Ik heb een vrij groot document in Word 2016 dat voorzien is van 3 extra stijlen: Hoofdstuk, Hoofdstukdeel en Paragraaf.
Naast de opmaak worden deze 3 stijlen door mij gebruikt om een inhoudstabel te bekomen aan het begin van het document.
Uiteindelijk wordt het document geëxporteerd naar pdf voor publicatie.
Nu had ik ook graag bladwijzers toegevoegd omdat dit voor de pdf-lezers heel handig is.
Normaal gaat dat in Word vanzelf via de knop 'opties' bij het aanmaken van de pdf.
Hier kan je dan kiezen voor 'Bladwijzers maken met: koppen'.
Alleen kan ik in dit venster de radioknop 'Koppen' niet selecteren.
Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat de stijlen niet de standaard benaming 'Kop1' 'Kop2'.... hebben.
Is dit inderdaad de oorzaak van het probleem?
En zo ja, kan ik de namen van mijn stijlen wijzigen in 'Kop1' enz.? In het overzicht van de stijlen onder het menu Start (waar het mogelijk is een stijl van naam te veranderen) komen ze namelijk niet voor.
Frank
Naast de opmaak worden deze 3 stijlen door mij gebruikt om een inhoudstabel te bekomen aan het begin van het document.
Uiteindelijk wordt het document geëxporteerd naar pdf voor publicatie.
Nu had ik ook graag bladwijzers toegevoegd omdat dit voor de pdf-lezers heel handig is.
Normaal gaat dat in Word vanzelf via de knop 'opties' bij het aanmaken van de pdf.
Hier kan je dan kiezen voor 'Bladwijzers maken met: koppen'.
Alleen kan ik in dit venster de radioknop 'Koppen' niet selecteren.
Ik heb een vermoeden dat dit komt doordat de stijlen niet de standaard benaming 'Kop1' 'Kop2'.... hebben.
Is dit inderdaad de oorzaak van het probleem?
En zo ja, kan ik de namen van mijn stijlen wijzigen in 'Kop1' enz.? In het overzicht van de stijlen onder het menu Start (waar het mogelijk is een stijl van naam te veranderen) komen ze namelijk niet voor.
Frank