Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb Bitdefender Total Security Multi Device 2017 geinstalleerd op:
PC W10 A
PC W10 B
Tablet Windows
Tablet Android

PC W10 is de nieuwer dan PC W10B
Dat is de reden waarom ik het pakket in 1e instantie op PC W10 A heb geinstalleerd en van daar uit naar PC W10 B, de Windows tablet en de Androi tablet.
PV W10 moest om redenen opnieuw worden geinstalleerd inclusief Bitdefender. Mijn bedoeling is om dan vandaar uit weer de verbinding te leggen tussen de overige installaties. En daar gaat het dus fout. Ik krijg Bitdefender niet geinstalleerd op deze PC W10 A. Dit is dus de enige machine zonder Bitdefender.
Kunnen jullie me helpen aan de juiste manier om de installatie(s) weer voor elkaar te krijgen?

Vast dank voor het meedenken!

Cees Medema
 
Eerst even voorop gesteld, ik gebruik Bitdefender niet, maar ik heb alles wel eens getest met een wat oudere versie van Bitdefender. Ik moet dus even graven in mijn geheugen !!
Het beheer gaat altijd via een Bitdefender account dat gekoppeld is aan een abonnement. Surf daar dus naar toe. Login Bitdefender
Wat vaak belangrijk is om voor de installatie een eventueel aanwezige Firewall uit te schakelen.
Wat ik er nog van weet is dat je naar Bitdefender Central moet gaan en een apparaat toevoegen om van daaruit het programma te downloaden en installeren. Daarna is het geregistreerd voor de periode dat u betaald heeft.

Een volgorde op welk apparaat u dit installeert zou niet uit mogen maken, als ik me niet vergis is zo'n abonnement voor 10 apparaten geschikt.

Kan zijn dat alles met versie 2017 anders is natuurlijk.
 
Bitdefender

Bitdefender

Even Google gebruikt en een hele goede Nederlandstalige manual gevonden hoe je dit kunt installeren op meerdere apparaten.

Als het niet lukt staat er een telefoonnummer naar Bitdefender voor assistentie op pagina 296

https://download.bitdefender.com/re.../nl_NL/bitdefender_tsmd_2017_userguide_nl.pdf

Heel erg bedankt Skippy, Ik heb het origineel ook zelf geinstalleerd en dat ging prima (zonder manual). Het probleem is dat je het eerst installeert op een bijv. PC en de rest van de apparatuur hang je daar als het ware aan vast. Tenminste zo kwam het bij mij over. Als die "basis PC" dan uitvalt, ligt het voor de hand om de rest ook te deinstalleren en de hele zaak opnieuw te organiseren. Omdat te voorkomen heb ik die vraag gesteld via mijn favoriete Hulpforum. Maar ja, als zelfs die me verwijst naar papier, dan lijkt het erop dat ik het toch helemaal opnieuw moet doen. Bedankt voor de aandacht in ieder geval.
 
jij schreef "" Als die "basis PC" dan uitvalt, ligt het voor de hand om de rest ook te deinstalleren en de hele zaak opnieuw te organiseren""
met dat uitvallen bedoel je dus in feite dat de pc in kwestie afgeschreven word !
*bij het gewoon uitvallen zou je in feite geen problemen mogen onder vinden met de gekoppelde apparatuur..
***wat betreffende uw vraag denk ik aangezien ook ik de bitdefender niet gebruikt je beter je vraag eens aan de support desk van bitdefender stelt !
 
Volgens mij hoef je niet alles opnieuw te installeren. Dat zou te gek voor woorden zijn als men zoiets bedenkt.

Ben je al naar het Bitdefender account gegaan zoals ik in bericht #2 schreef ?
Je zou daar een nieuw apparaat moeten kunnen toevoegen en een installatie uitvoeren. Daarna zou er een geregistreerde Bitdefender beveiliging op moeten staan.
 
Ik heb de vraag ook bij Bitdefende uitgezet, maar dat duurt vrijwel altijd lang. Hoewel het produkt op zich prima is, ben ik niet zo kapot van de ondersteuning.... Ik ben wel heel tevreden over de reacties van dit forum, dus mijn "dwaling" ligt voor de hand....
 
ok ..afwachten dus wat dat zij u meedelen ...
maar wat bedoelde je dus nu met ""Als die "basis PC" dan uitvalt""
*zoals ik het begrijpt bedoel je dus dat de basic pc vervangen word door een nieuw systeem ..
 
zoals ik het zie en mocht dus de basic pc vervangen worden dan blijven al de gekoppelde apparatuur vermeld staan op je account via de Bitdefender Central en dien jij enkel er voor te zorgen dat op deze "nieuwe " pc de Bitdefender Central aanwezig is .
 
Niet zo rigoreus. Ik bedoelde dat ik het systeem, waar ik als eerste Bitdefender op installeerde, waarschijnlijk opnieuw moet installeren. Alle software eraf (dus ook Bitdefender) en opnieuw.... Ik denk dat ik gewoon Bitdefender moet deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Niet alleen op de basis, maar ook op de 2e PC en de tablets.... Wel weer een klusje, maar dat houdt je ook een beetje bezig, toch?! Ik ga toch eerst nog eens proberen wat Skippy suggereerde in bericht 2.
 
Niet zo rigoreus. Ik bedoelde dat ik het systeem, waar ik als eerste Bitdefender op installeerde, waarschijnlijk opnieuw moet installeren. Alle software eraf (dus ook Bitdefender) en opnieuw.... Ik denk dat ik gewoon Bitdefender moet deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Niet alleen op de basis, maar ook op de 2e PC en de tablets.... Wel weer een klusje, maar dat houdt je ook een beetje bezig, toch?! Ik ga toch eerst nog eens proberen wat Skippy suggereerde in bericht 2.

Ik denk allen Bitdefender verwijderen en daarna Bitdefender opnieuw via het account installeren.
Op de andere apparaten werkt Bitdefender goed dus waarom daar ook verwijderen.

In het account zou je moeten kunnen zien op welke apparaten het is geïnstalleerd.

Maar nogmaals, het is al weer een heel poosje terug dat ik met Bitdefender heb gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan