Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Beste : sinds kort kunnen wij geen bijlagen van een gazet meer lezen bvb als wij op" lees meer" klikken krijgen wij een link die niet opent.Wij werken met mozilla als browser en incredimail als e-mail.Als we IE gebruiken werkt het ook niet.Als we outlook gaan gebruiken zijn we onze contaktpersonen kwijt of niet ????Wat te doen ???mvg mazo
 
Ik zou je ten sterkste aanraden om over te stappen op een andere email client.
Incredimail is op alle gebied een te vermijden email client. Zeer hoog spamgehalte, weinig tot geen recovery mogelijkheden wanneer nodig, ...
Mogelijk staat er in Incredimail een functie om je contactpersonen te exporteren.
Aangezien je Incredimail op je systeem geinstalleerd staat, raad ik je ook aan om alles te scannen met adwcleaner en Malwarebytes Anti-malware.

Downloading AdwCleaner
Malwarebytes Anti-Malware - CNET Download.com
 
CNET is een wrapper site. Ik zou toch aanraden om dergelijke sites te vermijden, wil je geen ongewenste "extra's" krijgen.
Om Malwarebytes te downloaden kan je deze link gebruiken:
Download Malwarebytes' Anti-Malware for free - Fileforum
 
Wat bedoel je met een "wrapper site" ?

Wrap is heel normaal. Een wrapper is een soort container waarin je bijvoorbeeld de classes zet. Nagenoeg alle moderne websites maken hier gebruik van.
 
Wat bedoel je met een "wrapper site" ?

Wrap is heel normaal. Een wrapper is een soort container waarin je bijvoorbeeld de classes zet. Nagenoeg alle moderne websites maken hier gebruik van.

Wrapper sites zoals Cnet, Brothersoft, Softonic enz. installeren vaak al dan niet optioneel extra software zoals toolbars en of andere ongewenste software.
Enkele voorbeelden: Conduit toolbars, BrowserProtect, Text Enhance, qvo6, Ask.com, Babylon enz.

Hier vind je wat meer info over wrappers: https://www.emsisoft.com/en/kb/articles/tec120224/

Het klopt inderdaad dat niet elke download die rommel meebrengt, maar ik wou er toch maar even voor waarschuwen.
Indien mogelijk, ben je altijd beter om via de originele site van de fabrikant te downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan