Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste allemaal:ik heb een probleempje,ik weet niet of het heir thuishoort.Mijn schoonbroer werkt met Linux,wanneer hij een e-mail verstuurd met bijlage kan ik de e-mail wel lezen maar de bijlage hangt er niet aan.Er staat wel een teken van bijlage.Ik werk met incredimail en kan verder alle bijlagen openen.Zou het soms komen omdat ik Adobe raider opgewaardeerd heb van 8 naar 9.Dank voor eventuele hulp.Mazo(Windows XP)
 
mail attachments in Adobe Acrobat

mail attachments in Adobe Acrobat

Ik denk niet dat de Linux verzender er iets mee te maken heeft.
Enige tijd geleden had ik vlak na het overschakelen op Reader 9 ook dit probleem, met de staten van mijn internetbanking die ook als PDF doorkomen.

Bij het downloaden kwam er toen de boodschap dat er geen Acrobat Reader beschikbaar was en dat ik 8 of 9 moest installeren, terwijl ik net 9 had geinstalleerd.

Maar... raar genoeg is dit fenomeen nadien achtergebleven en is mijn Reader 9 nu blijkbaar wel "geregistreerd"...
 
e-mail met bijlage

e-mail met bijlage

Hallo beste,schoonbroer heeft nu een " gewone" e-mail gestuurd met bijlage.Die kan ik perfect openen en opslaan.Ik zal hem wel eens informeren over die "gewone mail".Toch hartelijk bedankt voor de reaktie.mazo:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan