bij het opstarten van de pc telkens de melding dat we de dupe zijn geworden van softw

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij het opstarten van de pc telkens de melding dat we de dupe zijn geworden van softwarevervalsing van windows

hoe op te lossen?


(y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb dit gisteren ook voor had windows had een update gedaan en lap, ik heb het gewoon verwijderd en geen melding meer !
 
Met systeemherstel lukt het ook,
dan wel zorgen dat WGA er niet meer op komt ;)
 
het enige dat dit wil zeggen dat ze gedetecteerd hebben dat ge met een illigale copie zitten van windows. Dit komt omdat die geniussoftware op je pc gekomen is zoek eens op google isheel gemakkelijk op te lossen...
 
ik had vroeger ook al die problemen en toen heb ik een originele xp professional gekocht geformatteerd en geinstalleerd alle drivers terug en programma's en geen problemen meer;) bij een vriend van mij zijn winkel kost home edition nu 99 euro en professional 160 euro ;)
 
Ik heb een legale versie dus geen probleem mee
Eigenlijk kost een XP niks meer ,misschien toch overweging waard een aan te schaffen.......
 
ForrestBlade zei:
Ik heb een legale versie dus geen probleem mee
Eigenlijk kost een XP niks meer ,misschien toch overweging waard een aan te schaffen.......
home edition 99 euro
professional 160 euro ;)
 
Ik geef toe dat ik in het begin ook met een niet-zo-legale versie van XP Pro zat.
Nu heb ik vorig jaar Windows XP Home gekocht en ik moet zeggen dat je qua beveiliging enzo een hele stap vooruit gaat bij een legale ( ik had wel eentje zonder updates dus het verschil is dan aanzienlijk ).
 
Ik zit nog steeds met een niet zo legale XP pro , ik heb er geen problemen mee is met SP1 . Krijg ook geen meldingen dat ik met illegale software bezig ben .
 
Ik zit nog steeds met een niet zo legale XP pro , ik heb er geen problemen mee is met SP1 . Krijg ook geen meldingen dat ik met illegale software bezig ben .
dien dan wel te weten dat service pack 1 vanaf 10 oktober 2006 niet meer wordt ondersteund
 
het enige dat dit wil zeggen dat ze gedetecteerd hebben dat ge met een illigale copie zitten van windows. Dit komt omdat die geniussoftware op je pc gekomen is zoek eens op google isheel gemakkelijk op te lossen...



ben niet echt zo'n goeie zoeker hoe is dat op te lossen wan tmijn pa heeft ook dat probleem
lukt dat met gewoon een systeemherstel te doen of moet er nog meer gebeuren?
 
met ... tool of......roep maar ben zeker dat ik je kan helpen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan