Windows 10 bestelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een streekproduct via internet gekocht bestelling
maar zag helemaal op het laatst dat ik naar halle moest

helemaal op het laatst staat er opgelet de order moet af gehaald worden

dan ben ik eigenlijk verplicht die bestelling te betalen ?
 
Dat is een lastige die ik niet weet.
Normaal gesproken heb je meestal een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst als je iets via internet koopt en binnen deze periode vind u dat het product niet aan uw verwachting voldoet.
In uw geval heeft u het product nog niet ontvangen omdat u het op moet halen. Het is nog niet in uw bezit geweest en kunt u ook niet beslissen of het aan de verwachting voldoet.

Hier is dus een grijs gebied wat ik niet weet.

Ik zou de verkoper benaderen en het probleem voorleggen en hopen dat hij u begrijpt en het geld retourneert.
 
effe samen vatten ..je heb iets online gekocht doch dien je het zelf op te halen in Halle.. echter heb je nog géén betaling gedaan .

*zo heb ik bij olifantentrekhaken.nl me online een trekhaak met bekabeling besteld echter diende deze productielijn terug opgestart te worden ... éénmaal deze beschikbaar was deelde ze me mee dat ik deze diende op te halen en kreeg ik vervolgens de 10€ verzend kosten terug betaald .
 
aangaande Skippy's bericht heb je zeker het recht hier van af te zien en de aankoop te annuleren ..heb je deze reeds betaald stort men het bedrag gewoon terug .
*je schrijft "" dan ben ik eigenlijk verplicht die bestelling te betalen ? "" m.a.w. de bestelling is niet afgerond geworden aangezien je nog géén betaling heb gedaan ..
zolang jij niet betaald kan je deze bestelling gewoon laten wat het is ..of gewoon annuleren ! *dit zonder enige verplichting !
 
ik heb een streekproduct via internet gekocht bestelling
maar zag helemaal op het laatst dat ik naar halle moest

helemaal op het laatst staat er opgelet de order moet af gehaald worden

dan ben ik eigenlijk verplicht die bestelling te betalen ?
Je hebt dus nog niet betaald ? dan sta je sterk om het te annuleren en willen ze dat niet, dan kan je altijd nog vragen om het op te sturen. Kan dat ook niet, tja ... dan is het de facto geannuleerd hé ..
 
oef hoop dat het goed komt
ik heb al geantwoord of het mogelijk was te annuleren

wanneer ze gaan antwoorden weet ik niet

heb dit geschreven weet niet of goed is

is dat mogelijk om te annuleren ik heb mijn gegevens en mijn adres en alles gegeven, wist niet ik niet dat ik naar halle moest gaan ik heb geen vervoer
dacht dat het aan huis werd besteld

ik vind het verschrikkelijk jammer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan