Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
werk met win8 hoe kan ik dat beperkt internetverbinding veranderen?
 
welke vermelding zie je in de taak balk bij het icoontje van verbinding ?
is dit een geel uitroepteken of eerder een rood kruis.?

ben je draadloos of bedraad aangesloten ...
indien draadloos neem je best een ander wifi kanaal...
 
Wanneer je een limited network connection ziet in Windows, wil dit meestal zeggen dat je geen geldig IP adres krijgt van je DHCP server. Windows kent dan een eigen IP adres toe van 169.254.x.x Maw, je hebt geen correcte netwerkverbinding buiten een kabel die insteekt of wireless verbinding.
Komt er dus op neer dat je je netwerking moet nakijken want dit is niet in orde...
 
Kan ook zijn dat je pc nog een oud ip adres heeft je kan dit verwijderen door naar start te gaan cmd en dan typ je ipconfig /release daarna typ je ipconfig /renew
 
als ik mijn pc opstart staat er een gele driehoekige venstertje maar kan wel mijn mails en op de webbrowser dus wel internet.als ik dan eens kijk staat er beperkt internet
na een klein moment staat er gewoon verbonden. toch raar
 
Kan liggen aan je netwerkbeveiliging. Meestal verdwijnt die warning wanneer je een externe verbinding maakt. Zelfs een ping naar bijvoorbeeld google is al voldoende om dit weg te krijgen. Heeft te maken met de Network Connectivity Status Indicator (NCSI) service.
 
@ zorro

is dit meestal het geval dat dit gebeurd tijdens het opstarten van de pc ...indien zo heeft dit betrekking met de firewal van avg ...zo ver je deze gebruikt!

hetzelfde heb ik namelijk ook hier , je dient eerst gewoon effe te wachten tot al de functies van de avg internet security opgestart zijn ...dan is dit geel uitroepteken ook verdwenen ..

je vergist je als je denkt dat je je mails kunt ophalen en kunt surfen ...je werkt op dat ogenblik of line
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan