Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Snelle jongens bij Belgacom.
Op 14 Oktober Belgacom tv besteld. 3 weken later eens gaan horen in de winkel ,er was geen probleem maar door het succes was er een kleine achterstand bij de levering van de diggi box.
We zijn nu 5 December,en nog steeds NIETS gezien.
Maar ik denk dat het voor morgen zal zijn.......6 December........Sinter-Klaas!iii
 
Dat zijn de strafste toeren niet, ge moet es een belgacom tv-klant gaan depanneren waar telenet aangesloten is op de tv. plezier gegarandeerd!!! klant beschikte trouwens ook niet over het pakket !!!
Van service gesproken.
 
Doe zoals ik , ik heb telenet digital buitengegooid , allé rond 10 december en ik heb een DVB-T receiver aangeschaft en ga dus voor basic met andere woorden : één , één+ , canvas , canvas+ , ketnet , ketnet+ en verder vele digitale radio 's en dat allemaal voor free . Juist een kost voor de receiver ( 39,95€ Mediamarkt ) en een binnenhuisantenne van ca 20€ verder geen auteursrechten en geen kabelkosten meer enkel internet
 
Laatst bewerkt:
Wat kan je er aan doen als gewone man.

jou trakteren op 'n goei sigaartje, ik heb een hele doos Cubanen gekregen van mijne baas.

ik was eerlijk tov mijne klant, ik kan tenminste mijn ogen sluiten om te slapen, dan heb ik ook de reputatie van opstandig te zijn. de waarheid kwetst.
 
Doe zoals ik , ik heb telenet digital buitengegooid , allé rond 10 december en ik heb een DVB-T receiver aangeschaft en ga dus voor basic met andere woorden : één , één+ , canvas , canvas+ , ketnet , ketnet+ en verder vele digitale radio 's en dat allemaal voor free . Juist een kost voor de receiver ( 39,95€ Mediamarkt ) en een binnenhuisantenne van ca 20€ verder geen auteursrechten en geen kabelkosten meer enkel internet

Met een beetje beter richten kan je daar nog La Une, La Deux, La Trois en Euronews aan toevoegen. Zie eens of er via Uw DVB-T reciever een spanning naar de antenne gestuurd wordt. Anders is dat de vermoedelijke reden. Uw antenne heeft spanning nodig om goed zenders te ontvangen.
 
Ik werk met een versterkte antenne en ja soms heb ik onze waalse vrienden over de vloer
 
Ik werk met een versterkte antenne en ja soms heb ik onze waalse vrienden over de vloer

Probeer eens zo een gewone campingantenne buiten te plaatsen. Zeker succes als ge nu af en toe de waalse binnenkrijgt.
 
Doe zoals ik , ik heb telenet digital buitengegooid , allé rond 10 december en ik heb een DVB-T receiver aangeschaft en ga dus voor basic met andere woorden : één , één+ , canvas , canvas+ , ketnet , ketnet+ en verder vele digitale radio 's en dat allemaal voor free . Juist een kost voor de receiver ( 39,95€ Mediamarkt ) en een binnenhuisantenne van ca 20€ verder geen auteursrechten en geen kabelkosten meer enkel internet

tegenwoordig heb je daar zelfs geen extra hardware meer voor nodig als je een laptop hebt. bij de mijne zit er op de expresskaart een héél klein poortje waar je een (bijgeleverde) antenne op zet. in Windows Media Center kan je alle kanalen bekijken/beluisteren die beschikbaar zijn. Als je dat dan op je tv wilt zien is dat met een cinch-kabel gewoon door te zetten... ook ineens ideaal om gedownloade films te bekijken.
 
tegenwoordig heb je daar zelfs geen extra hardware meer voor nodig als je een laptop hebt. bij de mijne zit er op de expresskaart een héél klein poortje waar je een (bijgeleverde) antenne op zet. in Windows Media Center kan je alle kanalen bekijken/beluisteren die beschikbaar zijn. Als je dat dan op je tv wilt zien is dat met een cinch-kabel gewoon door te zetten... ook ineens ideaal om gedownloade films te bekijken.

In de veronderstelling dat je een digitale tv hebt neem ik aan.
Op mijn ouder toestel kan ik niet veel doen hoor.
 
In de veronderstelling dat je een digitale tv hebt neem ik aan.
Op mijn ouder toestel kan ik niet veel doen hoor.

Een tv met cinch kabel of met een scartkabel is genoeg. Digitale tv heeft hier niets mee te zien. Het signaal naar tv blijft analoog.
Indien Uw tv die cinch of scart niet heeft, dan kan nog altijd door iemand de video-in van de tv opgezocht worden om een kabeltje aan te leggen. Wil je het helemaal goed, een audio-in ook aansluiten.
Toch blijft bij digitale ontvanger de antenne een van de belangrijkste zaken. Als die niet genoeg signaal kan oppikken, wordt het niets. De antennes bij een laptop of pc zijn meestal heel licht.
 
In de veronderstelling dat je een digitale tv hebt neem ik aan.
Op mijn ouder toestel kan ik niet veel doen hoor.

je zou mijn lichtbak anders eens moeten bekijken. die bijt naar u als ge durft het jaar 2000 uitspreken. heeft slechts 1 scartpoort. die wordt gebruikt voor audio out naar mengpaneel en speakers. dvd of andere moet er dus vooraan in... ;)
 
je zou mijn lichtbak anders eens moeten bekijken. die bijt naar u als ge durft het jaar 2000 uitspreken. heeft slechts 1 scartpoort. die wordt gebruikt voor audio out naar mengpaneel en speakers. dvd of andere moet er dus vooraan in... ;)

Die van mij is een paar jaar ouder. Een Sony en die geeft beeld..... Nog zo een echte Trinitonbeeldbuis. Haarscherp. Zolang die het uithoud.
Betreft die digitale tv : Voor DVB-T Dus ontvangst via ether, bestaan er heel goedkope bakjes. Ik heb er eentje in de caravan met een gewone campingantenne. Ontvangertje kost een kleine 40€. Afstandsbediening en teletekst alles er op. Prachtig beeld. Gewoon via scart op een gewone tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan