Ik weet het, het blijft ne maffia.
Had het ook al doorgegeven aan testaankoop, hiervan heb ik evenwel geen antwoord gekregen, ze hebben men klacht op de site gezet.
Persoonlijk kan dit toch allemaal niet, maar ja , wie ben ik.
Ik probeer de de laatste jaren als ik iets te kort heb (te kort wordt gedaan), zoals waarboren altijd ne mail te versturen naar de betreffende firma(met daarin de vermelding en ref naar testaankoop, of dat ik klacht heb neergeelegd bij kontrole-ministerie). Heb telkens sinds dat ik dat doe een antwoord en zelfs een vervangstuk gekregen. VB iets van Aldi met 3 jaar garantie, waarvan service naar duitsland was verhuisd , ne mail in het engels , en eergisteren ne nieuwe oorthermometer gekregen , vandaag telefoontje van aldi brussel om te vragen hoe het afgelopen was.
Met mijn voeten spelen is voorbij. Desnoods alle dagen ne mail , tot ze antwoorden.
Ze zeggen van mij ook dat ik ner vringer ben , nee ik zoek men recht (na veel onrecht te hebben gekregen de laatste 5 jaar), en dan wordt ge dat moe.
Maar ik vind het spijtig dat ge dat allemaal zelf moet uitpluizen en regelen , dat zou niet moeten.
Maar ja , we leven in Belgie , en het word blijkbaar ieder voor zich (behalve op deze site waar ik al veel geholpen ben).