Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
neen nog niet, maar als die kapot zou zijn , zou u dan ook geen problemen hebben met het bekijken van films ,,,,, of vergis ik mijAl eens andere Grafische kaart geprobeerd ?
de kaart is een radeon xt800 , en de temp is normaal 50°C en bij een spelletje rond de 65°Cnee eigenlijk niet,een spel kan meer vragen van je kaart?Of wordt je kaart niet te warm bij games?
Over welke kaart gaat het?
volgens de zoon zou die niet compatibel zijn met het moederbord omdat het een express 1 is !!??!!??de ati hd4870 dus...Hey,
De Nvidea geforce 280 GTX en de ATI HD4870 liggen goed in de markt momenteel wat goede grafische kaarten betreft voor de game pc's en kan je aansluiten via PCIe...
Nu is het zo als je statistieken er bij haalt is de Nvidea geforce 280 GTX de beste single GPU maar er zijn ook veel mensen die de ATI HD4870 wel ok vinden omdat deze ietsje lager is qua prijs en je ziet bijna geen verschil in prestaties...
Ik denk dat je ruim voldoende zult hebben met de HD4870 van ATI...
Deze kaart is een pakje beter als de kaart die je zoon voorstelde hoor...
de asus proactive P5GD1 - EAYO-LGA775Hey,
Welke moederbord heb je precies want ik heb gezien dat je vele verschillende moederborden hebt met je serienummer namelijk de Asus p5G D1-VM, de Asus p5G GD1 pro, de Asus P5G D1 AEY0...