Vandaag verschenen, even gaan lezen zou ik zeggen
Microsoft: Windows 7 detecteert accuproblemen correct | Core | Tweakers.net Nieuws
Microsoft: Windows 7 detecteert accuproblemen correct | Core | Tweakers.net Nieuws
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag verschenen, even gaan lezen zou ik zeggen
Microsoft: Windows 7 detecteert accuproblemen correct | Core | Tweakers.net Nieuws[/QUOTE
Er staat dat Windows 7 de accu problemen detecteert. Maar bij mij is het dat ze met Windows 7 wel oplaad en met Vista niet.
En die gebrekkige hardwaredetectie (want ook de batterij is natuurlijk hardware) raakt in vista blijkbaar niet van de baan.
Heb je geprobeerd met alle updates en service pack 1 + 2?
Er staat dat Windows 7 de accu problemen detecteert. Maar bij mij is het dat ze met Windows 7 wel oplaad en met Vista niet.
Normaal is het enkel de weergave van laden of niet die verkeerd word weergegeven in vista.
Laden doet ze in windows 7, dus doet ze dat ook in vista.
Staar je niet blind op je scherm maar werk gewoon met de laptop tot de batterij leeg is.
Sluit aan op het stroomnet en probeer morgen of je kan verder werken op batterij door eenvoudig de stekker terug uit te trekken.
Zo weet je meteen of de batterij al dan niet oplaad.
Was ze goed in windows 7, dan is ze dat ook met vista of linux.