Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is normaal, als je hardware ongewijzigd is tegenover je eerste Medion tablet is het inderdaad mogelijk dat je batterij sneller leeg loopt met Android 5 als toen met Android 4. Android 4 was een stuk lichter en dus een stuk zuiniger. Dat is ook de hoofdreden waarom er in Android 6 Doze is bijgekomen. Omdat Android steeds volwassener word moest er iets gedaan worden aan het batterijverbruik. In Android 7 word de Doze functie zelfs nog meer opgeschroefd om de batterij duur nog wat te kunnen opschroeven zonder dat de batterij nog groter hoeft te worden.
Nee dat kan je helaas niet, maar je kan bv wel greenify installeren, die doet zijn werk ook heel goed. Maar vergeet niet dat iedere app ook energie verbruikt. Deze app weet meer te besparen dan te verbruiken. Dat is 1 van de weinige die echt werkt.Er wordt voor zover ik kan zien niks méér opgeladen tijdens startup.
Ik zorg dat alle app's gesloten worden voor stop met de tablet.
Vermoedelijk verslindt Android 5 meer batterijcapaciteit dan Android 4.
Wat is de vernoemde 'Doze'? Kan dat geinstalleerd worden op Android 5??
Nee dat kan je helaas niet, maar je kan bv wel greenify installeren, die doet zijn werk ook heel goed. Maar vergeet niet dat iedere app ook energie verbruikt. Deze app weet meer te besparen dan te verbruiken. Dat is 1 van de weinige die echt werkt.
Greenify kan je hier vinden. Greenify - Android-apps op Google Play
Zal ik proberen en anders zal ik ermee leren leven.
Bedankt voor de tips.