Backup openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhiteBrother

(overleden)
Geplaatst door Heleen

(sw)Hallo , ik heb een vraag , verleden jaar heb ik met Ashampoo backups van foto's en andere bestanden gemaakt en op cdr gezet. ik had zo'n 5 cdr gebrand met Ashampoo . Nu heb ik een probleem, ik ben 2 van die cdr kwijt , en als ik nu die backups wil terugzetten met Ashampoo , geef Ashampoo aan dat ik met de eerste backup moet beginnen , maar die heb ik helaas niet meer. Nu is mijn vraag , bestaat er een prog of andere oplossing waarmee ik deze Ashampoo backups wel kan openen?<<<<<<<..>>>>>>. Greetzzzzzzzzzzzz Heleen
 
ASHBAK bestand

ASHBAK bestand

(nar) hoi , nog bedankt voor het antwoord (lachen) wel een beetje laat , maar ja zeg ik dan maar;) beter laat dan nooit. Ik ga het nu proberen met het prog wat je me aanraadde, hoop dat het lukt.Nogmaals thanxs(y):applaus: groetjes Heleen
 
Zelf gebruik ik dit programma niet, maar ik denk dat je de 1 ste cd zal nodige hebben, anders zal je niet verder kunnen.
Hoi , beetje laat om je te bedanken voor het antwoord op mijn vraag :) maar ik bedank je toch voor de moeite, dus bedankt :) is nog niet opgelost , maar ik ga zo ff prog downloaden die me aangeraden is :) ik wens je een goed 2008. Greetzzz Heleen
 
Backup openen??

Backup openen??

;! nee helaas , ik heb niet de goede oplossing kunnen vinden , en ik denk zelf dat ik inderdaad de 1e cdr zou moeten hebben om deze backup te openen , jammer ;! jammer , maar niets aan te doen , bedankt hoor , en deze topic kan gesloten worden . greetzzzzzz;) :cheer:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan