Opgelost back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb als titel "Windows XP" aangegeven, daar ik "Windows ME" niet vond.
Ik heb een laptop Asus met besturingssysteem Microsoft Windows ME. Ik zou graag een backup maken van documenten, enz. Kan dit?
 
je gaat geen software meer vinden denk ik om automatische backups te maken op een ME of XP... maar je kan natuurlijk altijd iets doen met een Explorer of met gelijk welke File Manager / vergelijker ... MultiCommander, TotalCommander, Beyond Compare, etc...
Extern hard schijfke eraan hangen en dat werkt nog hé ...
 
je gaat geen software meer vinden denk ik om automatische backups te maken op een ME of XP... maar je kan natuurlijk altijd iets doen met een Explorer of met gelijk welke File Manager / vergelijker ... MultiCommander, TotalCommander, Beyond Compare, etc...
Extern hard schijfke eraan hangen en dat werkt nog hé ...
Is dit mogelijk om mij een handje te helpen aub? Er is 1 usb uitgang op de laptop.
 
  1. Zoek hier in downloads naar TotalCommander vb. en installeer dat
  2. Plug je extern schijfje in die USB poort en normaal gezien krijg je een drive-mapping naar dat schijfje (ook in ME veronderstel ik ...)
  3. start die TotalCommander
  4. kies links voor je C-schijf met de documenten en rechts voor je USB-schijfje
  5. En nu kan je backup nemen, gewoon door commando te gebruiken voor copy van links naar rechts ...
 
  1. Zoek hier in downloads naar TotalCommander vb. en installeer dat
  2. Plug je extern schijfje in die USB poort en normaal gezien krijg je een drive-mapping naar dat schijfje (ook in ME veronderstel ik ...)
  3. start die TotalCommander
  4. kies links voor je C-schijf met de documenten en rechts voor je USB-schijfje
  5. En nu kan je backup nemen, gewoon door commando te gebruiken voor copy van links naar rechts ...
Er is een ingebouwde cd-speler aanwezig en 1 usb poort.
 
Goede middag PhilipV, het zal een hopeloos geval wordden; De toegang voor internet aansluiting heeft zelfs een andere vorm van deze van tegenwoordig.
Toch bedankt voor jou hulp.
 
Nog niet opgeven :
* heb je die internet aansluiting enkel nodig om die TotalCommander te downloaden ? Zit je op het forum met smartphone dan ?
* is het een laptop of een desktop ?
 
Nog niet opgeven :
* heb je die internet aansluiting enkel nodig om die TotalCommander te downloaden ? Zit je op het forum met smartphone dan ?
* is het een laptop of een desktop ?
Dit is een laptop. Misschien kan ik TotalCommander met mijn desktop downloaden op een usb stick?
Ik zit ook niet op het forum met smartphone .
 
Passen de documenten die je wil ophalen van die oude laptop dan niet op die USB stick ?
Als dat zo is, is het toch gewoon een kwestie van stick erin - copy naar de stick en dan stick in de desktop en klaar .... Nu snap ik helemaal niet meer waar je probleem ziet ...
Je zal eens moeten verduidelijken waar je een probleem ziet hoor !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan