Windows 11 back-up maken van mijn telenet adressen

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb op zoeken die vraag gesteld en kreeg geen resultaat, ik heb in mijn adressenboek niet zoveel adressen, maar er staan wel veel mails in mijn mappen van mensen die me ooit mailden die belangrijk waren.
Als ik hun naam nog weet, type ik bij nieuwe mail het begin van de naam en de rest wordt aangevuld.

Hoe moet ik van dit alles een backup maken, er zitten hier een paar echte Telenet gebruikers dat weet ik, dus die gaan dit zeker weten
Zelf al geprobeerd als ik op importeren/exporteren klik krijg ik deze mededeling
1727709133611.png


naast adresboek staat er
1727709173814.png

welke moet ik nemen om de adressen die niet in het adresboek staan mee te hebben

alvast bedankt

marcel
 
Laatst bewerkt:
Het backuppen vanuit webmail staat perfect hier uitgelegd: KLIK HIER. Let op, je gaat dan exporteren naar een tgz-bestand waar ik zelf geen ervaring mee heb. Ga je enkel het adresboek exporteren dan doet die dat naar een csv-bestand. Je neemt dan enkel je adresboek zelf mee naar de backup. Het automatisch aanvullen of de adressen die niet in het adresboek zitten, zijn eigen aan je pc/windows installatie en zitten in het cache geheugen van je windows. Bij een nieuwe installatie of elders kan je enkel je adresboek dan terughalen en moet die pc opnieuw alle andere adressen "aanleren".
 
ja van adresboek dat heb ik , maar je hebt ook een optie bij exportren gemailde contacten
1727710868352.png


maar als ik op ok druk gebeurt er niets
als je naar adresboek gaat staat er dit

1727711251501.png

bij mijn gemailde contacten staat er 1008, die zou ik moeten exporteren, iemand die weet hoe dit moet??
 
Laatst bewerkt:
je zei je gaat exportren naar sjon, ik heb mijn mappen ook geexporteerd en zie META, geen sjon

wat ook niet lukt is een back up maken van de mails die in de inbox staan dit krijg ik

1727716327727.png


iemand die weet hoe ik dit kan oplossen
 
Laatst bewerkt:
vraag is m.i. niet erg duidelijk ...
Het bestand dat je hebt gedownload is slechts een deeltje (tgz.part)... dat kan je inderdaad niet openen, de verschillende parts moeten eerst samengevoegd worden.
Maar we weten niet waar en hoe je dat bestand probeert aan te maken dus is het koffiedik kijken om te raden wat er misloopt.

Misschien ook best eerst duidelijk het probleem met de adressen afkloppen want nu lopen 2 problemen door elkaar.
Is de export/import daarvan via CSV geslaagd ?

Wil je nu hulp krijgen bij het aanmaken/ophalen van een backup van je mails ?
 
Terug
Bovenaan