AVI, MOV, MP4, WMV, MPEG-2, FLV, 3GP de beste kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Containers noemt dat.Ze veranderen dikwijls ook hun bestandsindeling zie ik om bij te blijven bvb avi > movavi .
Ik blijf bij mijn .mp4 maar geraakt dat tot HD of HQ of is dat iets geheel anders.
 
Ik zweer een beetje bij mijn .mp4 . Die .mov is meer van Windows zoals bvb Windows Live Movie Maker.
Ik heb een gekochte Wondershare Video Editor die veel bewerkingen toelaat.
Ik heb bang om HD te kunnen maken of te bewerken.De H 264 is voor video compressie.Is dat ook geldig voor HD?-Waar let ik op?
 
Ik ben die zoveelste mediaplayer beu die een draai geeft aan je multimedia.

Ben benieuwd welke Player je dan gebruikt.
Spelers ( Players), spelen alleen maar af hier in Holland en geven verder nergens een draai aan. Ze doen wat ze aangeboden krijgen en doen eventueel een beroep op codec's om iets af te kunnen spelen.


Ik moet de eerste Player nog tegenkomen die hier een draai aan geeft.

Kom dus maar op met jouw Player, dan ga ik hem testen en zal hier de resultaten plaatsen.
 
Ik ben ooit eens muziek beginnen te verzamelen op een XP - pc.Een warboel van bestandjes en mapjes waarin de muziek zat(de 2 muzieknoten).Een WMP die muziek uit zijn afspeellijst verloren deed.(door verwijderen van dubbels mss de orginele verwijderd)
Dan er een Magix mp3 maker opgezet om wat officiëel te doen.Telkens was er muziek verloren of de pc sloeg vast
Toen de pc crashte(zwart beeld) heb ik er Ubuntu opezet,legio mediaplayers ( SMPlayer, Amarok, Audacious, Banshee, MPlayer, Rhythmbox, Totem, VLC, and xine)
Nu heb ik W7 ,wat ik erop en verwijderd heb: Gom,MM ,......Wondershare Player.Je ziet de symbooltjes aan je liedjes en video's veranderen telkens je player installeert.Nog erger is het met meerdere players(wie is de baas?).
Ik heb nu 2 players ,WMP en MPC.Ik bijf dan bij Windows en Microsoft om problemen te vermijden.
Daarom de vraag om wat video te maken met wat kwaliteit en op te slaan.
 
Nog erger is het met meerdere players(wie is de baas?)
rechtsklik op je muziek video bestand openen met...selecteer je player..aanvinken en je hebt een baas;)
baas.jpg
 
Als .wmv sla ik de video op.De output van de schermrecorder.
Als je omzet naar een ander bestand,daar kan kwaliteitsverlies optreden.
Een losse HD met aparte voeding heb ik nu staan,de laptop heeft het minder te verduren dan.
Chrome zelf geeft haperingen bij gebruik V/d schermrecorder.FF doet het extra veel beter.Via IE weet ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan