Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste :ik heb een probleempje, nml :wanneer ik AGV open zie ik staan "anti-virus database is niet up-to-date , anti-spaware database is niet up-to-date ,Updatebeheer ,de toegang is geweigerd door de server. - wanneer ik wil updaten krijg ik steeds de melding "geweigerd door de server". Ik heb AGV er al eens afgegooid en terug geinstalleerd maar ik krijg steeds hetzelfde resultaat. Wat te doen ?Dank bij voorbaad. mazo
 
Hallo beste :ik heb een probleempje, nml :wanneer ik AGV open zie ik staan "anti-virus database is niet up-to-date , anti-spaware database is niet up-to-date ,Updatebeheer ,de toegang is geweigerd door de server. - wanneer ik wil updaten krijg ik steeds de melding "geweigerd door de server". Ik heb AGV er al eens afgegooid en terug geinstalleerd maar ik krijg steeds hetzelfde resultaat. Wat te doen ?Dank bij voorbaad. mazo

Hey maso
Misschien moet je een andere proberen ? Probeer deze maar eens
FF deze downloaden Download FREE antivirus software - avast! Home Edition Dan instal geven als free laten staan en virus database update/

Dan AVG er afdonderen en klaar,

Grz DJ
 
Avg

Hoi Jack :bij het installeren van avast krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het voltooien van de set-up behandeling." Kan hem dus duidelijk niet installeren ! Thanks mazo
 
Hoi Jack :bij het installeren van avast krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het voltooien van de set-up behandeling." Kan hem dus duidelijk niet installeren ! Thanks mazo

Maso
Tja had het wel gewoon moeten doen mist je iets in je pc hebt zitten?
Scan eens hier KLIK HIER FF
Als deze scan de virus defenitie niet update dan moet je genoeg weten.
bij mij werkt hij goed en scant,
 
Niet meer kunnen updaten met een virusscanner kan te maken hebben met een verlopen abonnement.
Als een andere virusscanner niet wil installeren kan dit in sommige gevallen te maken hebben dat je eerst de oude scanner moet de-installeren ( verwijderen)
Een andere oorzaak kan zijn dat de PC behoorlijk besmet is waardoor en geen scanner meer te installeren valt. In dat geval raad ik je een format C: aan en alles opnieuw installeren. Kijk uit met terugzetten van eventueel besmette back-ups. Scan dit goed.
 
Goeie raad, zet nooit 2 anti virussenscanners tegelijk op je pc, dat is problemen zoeken!!!
Als het in de soep draait (niet altijd het geval) krijg je geen van beide der nog af of aan de praat.
dus safety first:
-Deinstalleer eerst de oude (zoek desnoods een removal tool, zeker voor norton)
- laat een reg cleaner runnen
-check je services op eventueel overgebleven services die nog draaien van je oude anti virus
-herstarten en dan pas een andere erop.
 
Goeie raad, zet nooit 2 anti virussenscanners tegelijk op je pc, dat is problemen zoeken!!!
Als het in de soep draait (niet altijd het geval) krijg je geen van beide der nog af of aan de praat.
dus safety first:
-Deinstalleer eerst de oude (zoek desnoods een removal tool, zeker voor norton)
- laat een reg cleaner runnen
-check je services op eventueel overgebleven services die nog draaien van je oude anti virus
-herstarten en dan pas een andere erop.

Dit is deels waar.

Ik heb op mijn test PC vier antivirusscanners geinstalleerd.
Maar er start er maar 1 op tijdens de opstart.
Zonder problemen allemaal en ik kan gewoon switchen naar een andere fabrikant antivirusscanner en scannen.
 
zoek eens een online virusscanner op en scan je pc eens met deze.
Of kijk eens in je firewall of je virusscanner niet geblokkeerd staat ?
Ook je pc eens laten nazien door een malware-scanner.
 
Dit is deels waar.

Ik heb op mijn test PC vier antivirusscanners geinstalleerd.
Maar er start er maar 1 op tijdens de opstart.
Zonder problemen allemaal en ik kan gewoon switchen naar een andere fabrikant antivirusscanner en scannen.

Ergens wel een punt, zolang je er maar geen 2 tegelijk runt, maar niet laten opstarten is gauw vergeten:p; en idd het geeft niet altijd probs (beter voorkomen dan te genezen(nar))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan