Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
ik gebruik tot volle tevredennheid het AVG free antivirus programma .
maar dan melden ze dat ik eens gratis mag tune uppen .
dat deed ik 1 keer gratis en dan zeggen ze dat er nog fouten zijn en doen een voorstel om te kopen aan speciale prijs
nu is mijn vraag : heeft er iemand ervaring met die Tune Up en in hoeverre is die betrouwbaar ( dus geen miserie in huis halen )?

grtn
 
ik gebruik zelf de AVG Pc Tune Up 2014 met de volle tevredenheid op de Win8.1 nu ik gebruik tevens ook de volledige versie van de AVG Internet security ...deze heb ik dan ook via de site computeridee/software store aangekocht ...
momenteel is de AVG pc tune up te krijgen met een licentie voor 1 pc voor het bedrag van 19€ ( zie zelf )
neem je deze met een licentie voor 3 computers dan betaal je er 25 € voor ( zie hier )
 
Eigenlijk is het een vorm van reclame, lees: je proberen te verleiden tot het aankopen van het programma. Men laat er je van "proeven", zegt dat er nog tal van fouten zijn en om die te verwijderen dien je het programma aan te kopen.

Als ik het niet fout heb is AVG PC TuneUp gebaseerd op Tune Up Utilities. Software uit de categorie registercleaners die in de meeste gevallen meer kwaad dan goed doet en waarvan sommigen zelfs "capabel" zijn om je ganse Windows te molesteren.

Of dergelijke software een strikte noodzaak is? Neen, naar mijn mening. De enige die ik vertrouw in deze categorie is Ccleaner.

Hier nog wat algemene info. Hier een aantal reviews van AVG PC TuneUp gebruikers, zoals bij alle reviews zijn er voor- en tegenstanders.

Wil je het veilig houden, zorg dan steeds dat je de klok kan terugdraaien en zorg voor de nodige back-ups.
 
dag Jack Flash ,
uw mening staat recht tegenover die van Qtex zie ik .
denk er nog even over na
maar toch ook bedankt voor uw mening

grtn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan