Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat had ik gedaan , was maar 1 keer gratis
met andere woorden deze werkt nu niet meer ..... de gratis versie die aanwezig is met de avg internet security had je niet mogen gebruiken !
deze heeft nu een optimalisatie gedaan waar je niets aan heb ...omdat dit maar voor 1 keer was ( dit is de kat in de zak !)

een NederLandse handleiding is er niet van de avg pc tune up 2013
 
details weergeven snap ik niet de derde

Knipsel.JPG kijk maar mijn melding
 
je heb wellicht een muis in gebruik met een groene PS/2 stekker .
wel de avg pc tune up geeft je te kennen dat de driver daar van verouderd is en dient bijgewerkt te worden ...
als jij nu vind dat je muis probleemloos werkt dan klik je op probleem verbergen ( doordat je deze melding verberg , zal je hier dus géén melding van ontvangen )
wil je de driver van de PS/2 bij werken dan ga je naar apparaat beheer .
 
defragmenteren is de harde schijf bewerken met het defragmentatie tool zodat al de bestanden die op de schijf werden weggeschreven , korter bij één komen te staan ...
zodat de windows minder hard moet zoeken naar deze bestanden .

defragmenteren moet je niet vergelijken met het formateren ....!!
 
Laatst bewerkt:
defragmenteren is de harde schijf bewerken met het defragmentatie tool zodat al de cestanden die op de schijf werden weggeschreven , korter bij een komen te staan ...
zodat de windows minder hard moet zoeken naar deze bestanden .

defragmenteren moet je niet vergelijken met het formateren ....!!

Defragmenteren is wel iets meer dan dat alleen, maar in grote lijnen komt het daar wel op neer. Toch wel verstaanbaar verwoord ;)

Die bestanden "samenzetten" is eigenlijk een neveneffect daarvan. Primair gaat hij elk bestand dat op clusterniveau niet sequentiëel gekoppeld is, proberen te laten aansluiten. Dus alle clusters met data van dat betreffende bestand. Zodat elk bestand in "één" (afhankelijk van de capaciteit van de readbuffer) sequentiële leesopdracht kan gelezen worden. Bij grotere bestanden gebeurd het wel eens vaker dat zulk bestand verspreid aanwezig is over een partitie. Hierdoor moet de leeskop veelvuldig van positie verspringen waardoor er tijd verloren gaat.
 
bedankt dragon voor de specifieke omschrijving ...
echter houw ik het liever simpel zodat de simpele geest dit ook versta zonder met vragen te zitten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan