Asus ROG phone

• Onderwerp starter Onderwerp starter cve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Asus ROG Phone

asus-rog-phone-1.jpg

Inleiding:
Atentie aan de Gamers onder ons, hier is dan de Gamers Phone van Asus, met een opgevoerde en lucht gekoelde Qualcomm Snapdragon 845 processor achter dit mooie kastje. Maar wat voor fun factoren mogen we nog gaan verwachten buiten een luchtgekoelde processor en 2 frontspeakers?

Scherm:
AMOLED capactief aanraakscherm, 16 miljoen kleuren en voor de gamers 90Hz

Afmetingen:
6.0 inch, 92,9cm², 76,9% scherm tot body ratio

Resolutie:
1080 x 2160 pixels, 18:9 ratio, 402 PPI, Full HD+

Bescherming:
Corning Gorilla Glass, niet gedefinieerde versie

Camera:

Achteraan:
12 MP + 8 MP camera, fase detectie, auto en aanraakfocus, LED flits, gezichtsherkenning, panorama, HDR

Vooraan:
8 MP Camera

Chipset:
Qualcomm Snapdragon 845

CPU:
Octa-Core 4 x 1,7 Ghz, Kryo 385 Silver & 4 x 2,96 Ghz Kryo Gold.

GPU:
Adreno 630

Android 8.1 Oreo

Geheugen:
8 GB RAM, 128 of 512 GB intern geheugen

Kaartslot:
Geen.

Batterij:
Een door gebruikers moeilijk te verwijderen 4000 mAh sterke Li-Ion batterij.

Sensoren:
Vingerprintscanner achteraan, accelerometer, gyro, proximity, kompas.

SAR: Specifieke Asorbtie Ratio is de volledige benaming van SAR.
Nog niet gekend.

Prijs:
Nog niet gekend

Bron:
Asus ROG Phone

Voordelen:
  • ROG gaming UI speciale aanpassingen om goed en makkelijk te kunnen gamen
  • Qualcomm Snapdragon 845 met 2 x ultrasonic airtrigger sensoren.
  • Full HD is minder batterij vretend bij intensief gamen als een QHD en het verschil is nagenoeg met het blote oog niet te zien, met een VR bril zie je dit wel.
Nadelen:
  • Geen

• Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik vermoed dat je hiervoor uiteindelijk diep in de buidel zal moeten tasten.

Bijlagen

• photo18197.jpg
    photo18197.jpg
    37.4 KB · Weergaven: 113
Hij moet nu nog uitkomen, de adviesprijs bij lancering is nu zelfs nog niet gekend en jij spreekt al van prijsdaling. Dat gaat nog wel enkele maanden duren.

Gewoon even een gokje. Ik denk 1000 euro als je hem inclusief de TwinView Dock koopt waarmee je een extra scherm krijgt met dit toestel

Bijlagen

• 2002007481.jpg
    2002007481.jpg
    71.7 KB · Weergaven: 116
Laatst bewerkt:
Wat jij hier post Skippy is niet de telefoon die ik hier gereviewd heb hoor. Dat ziet er eerder iets van heel lang geleden uit. Zo dik. Wat ik gelezen heb zou het gewoon die Smartphone zijn die een lucht gekoelde processor met 2 frontspeakers. Dus geen dubbele schermen of zo.

cve;n232380 zei:
Wat jij hier post Skippy is niet de telefoon die ik hier gereviewd heb hoor. Dat ziet er eerder iets van heel lang geleden uit. Zo dik. Wat ik gelezen heb zou het gewoon die Smartphone zijn die een lucht gekoelde processor met 2 frontspeakers. Dus geen dubbele schermen of zo.

Jazeker wel, dat is de ROG Phone met de optionele TwinView Dock

En tsja, als je de optionele cooler erbij koopt zoals in mijn antwoord #2 https://www.pctuts.be/forum/smartpho...335#post232335
En must als je wilt gaan gamen natuurlijk, anders kun je net zo goed een andere smartphone kopen en dan is dat ding toch niet zo dun als waar men mee adverteert.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: cve
Het gaat dus om een twindock die je appart dient bij te kopen en er zijn nog accessoires appart verkrijgbaar. Ik denk dat je als je die telefoon met wat accessoires erbij aanschaft dat je al snel aan de prijs van een game pc uit komt hoor. En het blijft uiteindelijk ook nog steeds maar een smartphone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan