Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze week mijn Asus EEEbox B202 voorzien van Windows& home. Alles werkt prima op een fout na.
Continue komt er een popup venster met de mededeling dat er een "ontbrekend Asus ACPI-stuurprogramma. Installeer dit stuurprogramma".
Nu heb ik reeds gekeken of ik een nieuw stuurprogramma kan installeren onder mijn apparaten, maar hier wordt aangegeven dat het stuurprogramma het nieuwste is wat op de pc geinstalleerd is.

Wat te doen om dit deze melding te verhelpen.

Groeten Wim
 
Hier kan je de drivers vinden:
EeeBox PC B202 | Mini PCs | ASUS Global

Schermafdruk van 2015-12-26 09:41:26.jpg
 
Heb je Hotkey Services geinstalleerd ?
Zo ja, de-installeer dit dan eerst en installeer hierna de drivers. Installeer daarna eventueel Hotkey Services weer als je dit nodig denkt te hebben.

Zo had ik het met mijn eigen ASUS EEE Netbookje opgelost.
 
Die drivers zijn geinstalleerd als ik de versie vergelijk of er is reeds een nieuwere geinstalleerd, volgens Windowes 7. Ook de ATK0110 ACPI is geinstalleerd.
Ondanks de aanwezigheid, blijft de foutmelding "
ontbrekend Asus ACPI-stuurprogramma" elke paar seconden opkomen, als je het venster wegklikt.

De hotkey services ken ik niet. Waar kan ik die vinden?

Mvgr Wim
 
Het ACPI stuurprogramma heb ik zo juist verwijderd en de pc opnieuw opgestart. En inderdaad is de melding weg. Het probleem lijkt opgelost.
Het programma ACPI verzorgt de prestaties van de pc. Wat wordt er zonder ACPI nu niet of wel gedaan?
Ik ga de komende dagen even checken of de pc goed blijft werken.

Groeten Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan