Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik Multi-Commander voor al mijn bestandsbeheer op PC en netwerk, maar ... daar zit ook een FTP-connectie mogelijkheid bij.
Op die manier is de hostserver van je website gewoon als een drive in je netwerkje thuis. Werkt gewoon zalig !
Ik heb nu een website bij Telenet via de 50 mb gratis webruimte.
Ik heb daarop mijn bestand (Genealogische gegevens) geplaatst via FZ. Ik probeer al een paar dagen om nieuwe gegevens toe te voegen..maar ik krijg geen verbinding meer.. Vandaar ...misschien lukt het met iets anders
Als verbinden met de ene FTP client mislukt, zal dat waarschijnlijk ook met een andere mislukken.
Er moet dus iets anders aan de hand zijn. Misschien poort 20 en 21 dicht staan in de firewall ? Of verkeerde instellingen gemaakt zoals de hostnaam, gebruikersnaam en wachtwoord ?
Sorry voor het storen. Probleem is opgelost....had gewoon een verkeerde toets gebruikt bij het ingeven van het paswoord.
Bedankt Skippy...u zette mij op het juiste spoor
Roger
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.