Allemaal foto's van rond de vorige eeuwwisseling van je dorp of stad. Elk dorp of stad in Belgie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai, allemaal leuk om terug te zien al die oude foto's van in vervlogen tijden. Zelfs allemaal van ver voor mijn kindertijd.
 
Dit is een geweldige hulp. Ben verzamelaar van oude postkaarten en daar kan ik dan makkelijk zien wat er nog op de markt is.
 
Ja, vond het ook een hele goede site. Niet voor het verzamelen, maar hoe het vroeger was in ons dorp/stad.
 
Alléé', ik ken daar een plek in Leuven die heet Bar Louis aan de grote Markt in Leuven
Daar hangen allemaal oude Foto's van bekende mensen van vroeger aan de gevel, en wat frappant is ze heten allemaal Louis :unsure:
 
Alléé', ik ken daar een plek in Leuven die heet Bar Louis aan de grote Markt in Leuven
Daar hangen allemaal oude Foto's van bekende mensen van vroeger aan de gevel, en wat frappant is ze heten allemaal Louis :unsure:
Vandaar dan misschien ook “ Bar Louis” :sleep:
 
Vandaar dan misschien ook “ Bar Louis” :sleep:
:unsure:
de eigenaar die er mee begon heet Nicolas Viaene , maar inmiddels is de zaak overgedaan naar Katelijne Vandenbroeck
met haar man Carl Bollens,
Het is een Trendy restaurant geworden in Leuven , waar men eerst dient te reserveren ,het is er altijd zeer druk.
 
:unsure:
de eigenaar die er mee begon heet Nicolas Viaene , maar inmiddels is de zaak overgedaan naar Katelijne Vandenbroeck
met haar man Carl Bollens,
Het is een Trendy restaurant geworden in Leuven , waar men eerst dient te reserveren ,het is er altijd zeer druk.
Amaai als Nederlander weet jij dit allemaal.
 
Amaai als Nederlander weet jij dit allemaal.
Jazeker, ikke mag graag in België zijn , hier is alles lekker rustig en niet zo gejaagd als in Nederland.
enne mijne favoriet blijft toch de enige en echte Belgische Patat met een lekker Pintje (y)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan