Social Media Agenda op smartphone weergeven in agenda op mijn pc.

Google account op Smartphone is dezelfde als google account op mijn pc, waarom zie ik de afspraken die in mijn agenda staan op mijn smartphone niet in mijn agenda op mijn pc?
Ter info, mijn foto´s van mijn smartphone zijn wel te bezichtigen op mijn pc, dus zeker dezelfde account op telefoon en pC

Ja heb al een beetje opzoekwerk gedaan voor ik het hier vraag, maar de voorgestelde oplossingen geven geen resultaat, zoals ik al melde zijn de accounts op pc en smartphone dezelfde, want dit is het antwoordt dat je krijgt als je gaat zoeken, ook als ik op de knop synchroniseer druk komt er niks tevoorschijn op mijn pc.

#6 is idd. dé manier om naar die agenda op PC te kijken, vanuit gelijk welke browser...
@fredjeh Deed je het zo ?

Het zou moeten werken, maar er is ook een noodoplossing.
Die echter dan weer andere bijkomende voordelen heeft ...
Deze app syncroniseert nl. je ganse smartphone (contacten, berichten, bestanden, agenda etc ...) met je PC :

Zeker het bekijken waard, zelfs nog los van het aangehaalde probleem...

om het waarom het niet werkt uit te sluiten wat staat er bij:
start edge browser en type dit

1) edge://settings/?search=java
2) edge://settings/content/cookies?search=cookies

Belangrijk: Als je Agenda wilt gebruiken in je browser, zet je JavaScript en cookies aan / toestaan.

In chrome :

1. Test JavaScript met een website
  • Ga naar een website zoals https://www.enable-javascript.com/.
  • Deze website controleert automatisch of JavaScript is ingeschakeld in jouw browser en geeft instructies als dit niet het geval is.
2. Controleer en schakel JavaScript in via de instellingen van Chrome

Volg deze stappen om te zien of JavaScript in Chrome is ingeschakeld:
  1. Open Chrome.
  2. Klik op de drie puntjes (⋮) rechtsboven en kies Instellingen.
  3. Ga naar Privacy en beveiliging > Site-instellingen.
  4. Scroll naar beneden en zoek JavaScript.
  5. Zorg ervoor dat het is ingesteld op Toestaan (aanbevolen).
===

Voor de cookiesettings in chrome tik je in de adresbalk :

chrome://settings/cookies

Moet dit dan zo ingesteld staan voor die cookies ?

Bijlagen

• setting cookies google crome.jpg
    setting cookies google crome.jpg
    58.1 KB · Weergaven: 37
Met die instelling blokkeer je net alles ... Chrome kan dan op je PC geen cookies gebruiken en volgens @Aardbei werkt de syncro dan niet.
Ik laat die bewering voor zijn rekening, want persoonlijk heb ik nog nooit zo iets gehoord.
Syncro gebeurt volgens mij op de Google server, niet op de PC zelf.

En er zijn legio mensen die géén cookies aanvaarden en toch perfect syncroniseren in en met hun Google Account.
En dan zou het wissen van cookies het verlies van gegevens die gesyncroniseerd zijn vanuit je Google account vanaf de smartphone tot gevolg hebben.

Ik ben sceptisch daarover - zit volgens mij niet daarin. Misschien kan @Aardbei dat wat verder uitleggen ?

Terug
Bovenaan