Status
Niet open voor verdere reacties.
R

red wodka

Gast
windows sluit pc niet volledig af ligt dat aan een instelling en hoe kan ik dat probleem verhelpen

krijg steeds melding nadat ik op afsluiten geklikt heb en dat hij wijndows afsluit dat ik pc mag afsluiten maar normaal moet dat toch automatisch gaan
wie kan me helpen is noghal dringend want het is niet mijn pc en moet die pc morgen al terug brengen[OPLOSSING]Dit heb ik gevonden door te googlen :

"Normaal gezien schakelt de PC, vanaf een Pentium II, zichzelf automatisch uit bij het afsluiten. Bij een nieuwe installatie van Win2k of XP is het mogelijk dat de melding U kan nu de computer uitschakelen op het scherm blijft staan. Dit kan nu op de volgende manier worden aangepast:

Klik op Configuratiescherm >> Prestaties en Onderhoud >> Energiebeheer.
In het dialoogvenster Eigenschappen voor Energiebeheer selecteert men het tabblad APM.
Hier wordt nu Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) aangevinkt.
Sluit de vensters af door telkens op OK te klikken."

Ik heb nu zelf gekeken hier en bij energiebeheer zie ik die APM niet maar bij jou mss wel é?
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit heb ik gevonden door te googlen :

"Normaal gezien schakelt de PC, vanaf een Pentium II, zichzelf automatisch uit bij het afsluiten. Bij een nieuwe installatie van Win2k of XP is het mogelijk dat de melding U kan nu de computer uitschakelen op het scherm blijft staan. Dit kan nu op de volgende manier worden aangepast:

Klik op Configuratiescherm >> Prestaties en Onderhoud >> Energiebeheer.
In het dialoogvenster Eigenschappen voor Energiebeheer selecteert men het tabblad APM.
Hier wordt nu Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) aangevinkt.
Sluit de vensters af door telkens op OK te klikken."

Ik heb nu zelf gekeken hier en bij energiebeheer zie ik die APM niet maar bij jou mss wel é?

succes
 
bedankt tis gelukt mag slotje op
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan