Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eenzelfde "alternatief" in de context voor dat product is niet aan de orde. Je hebt wel open source producten waarmee je min of meer gelijkaardige bewerkingen kunt doen. Maar die zijn niet echt 1:1 te mappen. Wat volgens mij het dichtste in de buurt komt is GIMP.
Vrees ook dat er niets is dat kan tippen aan adobe photoshop die gratis is. Betalend misschien wel, maar dat is mijne dada niet. Ik weet dat mijn vrouw paintshop pro gebruikt om haar foto's te bewerken.
GIMP is inderdaad het beste gratis alternatief voor Photoshop, maar PhotoFiltre is eigenlijk ook wel een goed alternatief.
In iedergeval een eenvoudigere interface dan GIMP.
GIMP is inderdaad het beste gratis alternatief voor Photoshop, maar PhotoFiltre is eigenlijk ook wel een goed alternatief.
In iedergeval een eenvoudigere interface dan GIMP.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.