accu loopt wel vlug leeg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, dank je wel Qtex.
-De blauwe browser mag uitgeschakeld of verwijderd worden, dat is een heel slechte browser vind ik zelf.
- Dragon mania mag er ook af of uitgeschakeld worden.
- Enjoy now mag er ook af of uigeschakeld worden.
- Geluidsrecorder zal wel niet kunnen verwijderd worden, maar die kan je uitschakelen.
- Google drive is een app die niet zo heel erg lang nog wordt ondersteund, dus die mag ook eraf of uitgeschakeld worden.
- Keep notities mag er ook af of uitgeschakeld worden.
- Kingdoms mag er ook af of uitgeschakeld worden.
- Ondersteuning en centrum mag er ook af of uitgeschakeld worden, behalve als je deze gebruikt natuurlijk he, want deze zegt mij niet meteen iets.
- Play films mag ook uitgeschakeld worden, want kan meestal niet verwijderd worden.
- Play music is idem als Play films mag dus ook uitgeschakeld worden.
- Radio mag ook uitgeschakeld worden en kan meestal ook niet verwijderd worden.
- Schermopname kan soms handig zijn, maar je kan deze eigenlijk ook wel gewoon uitschakelen en dan weer aanschakelen indien je deze wenst te gebruiken.
- Spiderman mag uiteraard ook verwijderd of uitgeschakeld worden indien je het niet kan verwijderen.
- Youtube verwijder of schakel je ook best uit.
- die voorlaatste blauwe met dat pijltje in een cirkel weet ik niet wat het is, de naam staat er niet onder, dus daar oordeel ik dus niet over.
Hopelijk heb je er iets aan.
Om te verwijderen ga je naar instellingen, apps en daar kan je app per app gaan uitschakelen of indien mogelijk gaan verwijderen. Verwijderen is steeds een betere optie, omdat je hiermee het meeste ruimte vrij krijgt. Maar zoals Google Play films zal je hoogstwaarschijnlijk niet kunnen verwijderen, dus schakel je die best uit en dat zal ook al een hoop ruimte schelen.
 
google drive kan enkel uitgeschakeld worden deze laat zich niet verwijderen..
bij keep notities krijg ik dus de melding indien ik deze app uitschakeld dat dit problemen kan geven voor het functioneren van android en andere apps..
ook bij play films dus dezelfde melding …( er zijn meerdere apps die deze melding geven )
de radio laat zich niet verwijderen ook kan ik deze niet stoppen of uitschakelen (deze 2 laatste opties zijn niet aanklikbaar )*ze staan in het grijs !
die blauwe cirkeltje met dat pijltje er in is om systeem updates te zoeken en om de apps bij te werken >deze laat ik dus best staan .
 
Die waarschuwingen zijn standaard. Die mag je links laten liggen en gewoon doorgaan hoor Qtex. Je systeem gaat er echt niet slechter op gaan draaien. Het is vaak omdat het Google producten zijn. Laat nu google de leverancier van het besturingssysteem zijn he. Vandaar die waarschuwing.Maar u systeem gaat nu niet plots vierkant draaien omdat je play movi of play music uistschakeld. Radio mag gewoon blijven staan ook hoor. Ik heb die ook niet verwijderd bij mij. Ik gebruik die zo heel af en toe eens en dat is zo eens in de zomer als ik kruid aan het wieden ben. Dan gebruik ik die als walkman met mijne koptelefoon op. Dat werkt een stuk leuker om onkruid te wieden he. Maar meer gebruik ik die ook niet. Die update app is handig, maar niet noodzakelijk. Je mag die laten staan als je die liever wil behouden, maar dit hoeft eigenlijk niet. Je kan dit in je instellingen ook zo terug vinden. Maar heel veel van je batterij en geheugen zal dit ook wel niet vragen dat je het gerust kan laten staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan