Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peterfoto

Gast
Hallo,

Ik zet deze nu wel in een onderwerp Excel, maar het handelt om Access.

Ik ben op zoek naar een MS Access-database om een wagenpark te beheren.
Met deze database wil ik controle hebben over de bestuurders, tankingen/dieselverbruik/kilometerstanden, kosten onderhoud en ingebouwde alerts voor bvb keuring, aanvragen taksvignetten, enz.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb me al suf gezocht op het net, maar tot hier toe zonder resultaat.

Vriendelijke groet,

Peter
 
Hallo,

Ik zet deze nu wel in een onderwerp Excel, maar het handelt om Access.

Ik ben op zoek naar een MS Access-database om een wagenpark te beheren.
Met deze database wil ik controle hebben over de bestuurders, tankingen/dieselverbruik/kilometerstanden, kosten onderhoud en ingebouwde alerts voor bvb keuring, aanvragen taksvignetten, enz.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb me al suf gezocht op het net, maar tot hier toe zonder resultaat.

Vriendelijke groet,

Peter

Beste Peter, om eerlijk te zijn is mijn kennis van access eerder beperkt. Maar kan je ons laten weten of je probleem is opgelost?
 
Hallo,

Ik zet deze nu wel in een onderwerp Excel, maar het handelt om Access.

Ik ben op zoek naar een MS Access-database om een wagenpark te beheren.
Met deze database wil ik controle hebben over de bestuurders, tankingen/dieselverbruik/kilometerstanden, kosten onderhoud en ingebouwde alerts voor bvb keuring, aanvragen taksvignetten, enz.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb me al suf gezocht op het net, maar tot hier toe zonder resultaat.

Vriendelijke groet,

Peter
Als je hiervoor nog geen oplossing hebt mag je mij steeds een berichtje sturen (info@marisse.be) Ik ben gespecializeerd in dergelijke programma's.

Mvg,
Mario
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan