Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
BOUWVERGUNNING!!!!!!!
Ik had een bouwvergunning aangevraagd, voor de bouw van een nieuw huis.
Het zou 40 meter breed en 100 meter diep worden.
Ik had 9 torens en torentjes van verschillende hoogte gepland.
Ook rondom ramen over het hele gebouw.
Het zou pastel groen van kleur worden.
Buiten wilde ik een luid "entertainment sound systeem" laten aanleggen.
Er was een parkeerplaats voor 200 auto's naast het gebouw gepland.
De gemeente weigerde de bouwvergunning.
Ze vroegen of ik wel goed bij mijn hoofd was.

Ik heb de aanvraag opnieuw ingediend.
Maar deze keer heb ik het woord "huis', veranderd in "Moskee".

Maandag beginnen ze met de bouw.
 
Maar ga je daar dan wel wonen en moet ik dan m'n schoenen uit als ik een keertje langs kom ?
 
OK, ik hoor het wel. Als ik m'n schoenen dan maar aan mag houden, want daar krijg je spijt van. Ik heb nogal last van sweetvoeten.
 
Alles wat je wilt, maar vraag me niet om mijn kont enige richting uit te draaien en mijn kop naar beneden te richten.
'k vraag me trouwens af hoe ze het presteren om iedereen naar het zelfde te laten zoeken in één en de zelfde zaal.
En dan nog zonder te klagen van de zweetvoeten....Of is dit het uitbeelden van het zoeken naar een naald in de mat
 
Alles wat je wilt, maar vraag me niet om mijn kont enige richting uit te draaien en mijn kop naar beneden te richten.
'k vraag me trouwens af hoe ze het presteren om iedereen naar het zelfde te laten zoeken in één en de zelfde zaal.
En dan nog zonder te klagen van de zweetvoeten....Of is dit het uitbeelden van het zoeken naar een naald in de mat

Wist je trouwens dat ze de Nederlanders zo begraven? Kop naar beneden en kont omhoog. Zo doen ze nog dienst als fietsrek ook....... Maar niet vertellen tegen Pluis hé....
 
Wist je trouwens dat ze de Nederlanders zo begraven? Kop naar beneden en kont omhoog. Zo doen ze nog dienst als fietsrek ook....... Maar niet vertellen tegen Pluis hé....

Dat jullie dat in Belgie weten, dat verbaasd me.
 
Wist je trouwens dat ze de Nederlanders zo begraven? Kop naar beneden en kont omhoog. Zo doen ze nog dienst als fietsrek ook....... Maar niet vertellen tegen Pluis hé....

Deze had ik nog nooit gehoord :yahoo::yahoo:
 
ja dat wist ik al heel lang. Maar toen ik probeerde om er mijne brommer in te knallen ging het toch goed mis...
te laat gezien dat ik daar nen zijsteun bij gekregen had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan