aanbieding pdf coverter waarmee jezelf beveilgde pdf-jes mee kunt bewerken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Bekijk bijlage 7915

Wondershare PDF Converter is een krachtige PDF Converter dat niet alleen normale PDF-bestanden converteert naar Word documenten, Excel spreadsheets, PowerPoint presentaties, EPUB eBooks, tekstbestanden en HTML-pagina’s, maar ook versleutelde PDF-bestanden die zijn beveiligd tegen printen, bewerken en kopiëren.

Belangrijkste features:
•Converteren van normale PDF naar Word / Excel/ PPT/ EPUB/ HTML/ Text formaat
•Alle content inclusief opmaak van de originele PDF’s blijven behouden
•Original tekst, afbeeldingen, graphics, etc. blijven behouden
•Batchconversie tot 50 PDF-bestanden in één keer
•Conversie specifieke pagina’s of paginabereik in grote PDF’s
•Conversie van vergrendelde PDF’s
•Ondersteunt Microsoft Office 2010/2007/2003
Giveaway of the Day in Dutch. Wondershare PDF Converter - Wondershare PDF Converter is a powerful PDF Converter that convert not only normal PDF files to Word documents, Excel spreadsheets, PowerPoint presentations, EPUB eBooks, Text files and HTML p
 
het doet wat het zegt te doen : heb een test gedaan met een door mij aangemaakte beveiligde pdf en de beveiliging werdt opgeheven ...al de opties om de pdf te bewerken waren terug !!!
nadeel !!! waarom dan er een beveiliging op zetten !!!!!
 
het doet wat het zegt te doen : heb een test gedaan met een door mij aangemaakte beveiligde pdf en de beveiliging werdt opgeheven ...al de opties om de pdf te bewerken waren terug !!!
nadeel !!! waarom dan er een beveiliging op zetten !!!!!

Een door mij beveiligde pdf (adobe acrobat) kon NIET geconverteerd worden.
Een pdf-bestand dat geconverteerd werd naar "EPUB" werd dubbel zo groot als het pdf-bestand in plaats van nog ongeveer 1/2 tot 1/3 te zijn.
Converteren naar TXT-bestand = alle opmaak kwijt.
 
Een door mij beveiligde pdf (adobe acrobat) kon NIET geconverteerd worden.
Een pdf-bestand dat geconverteerd werd naar "EPUB" werd dubbel zo groot als het pdf-bestand in plaats van nog ongeveer 1/2 tot 1/3 te zijn.
Converteren naar TXT-bestand = alle opmaak kwijt.
Hoe en met wat converteer je naar Epub?
 
Hoe en met wat converteer je naar Epub?

Ik gebruik daarvoor "Calibre"

calibre - E-book management

Het is een gratis programma om ebookbibliotheken aan te maken.
De nieuwste versie is: 0.8.22
Het programma is ook in het Nederlands verkrijgbaar.

calibre supports the conversion of many input formats to many output formats. It can convert every input format in the following list, to every output format.

Input Formats: CBZ, CBR, CBC, CHM, DJVU, EPUB, FB2, HTML, HTMLZ, LIT, LRF, MOBI, ODT, PDF, PRC, PDB, PML, RB, RTF, SNB, TCR, TXT, TXTZ

Output Formats: EPUB, FB2, OEB, LIT, LRF, MOBI, HTMLZ, PDB, PML, RB, PDF, RTF, SNB, TCR, TXT, TXTZ


Frequently Asked Questions — calibre User Manual
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan