Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik moet zeer regelmatig verschillende foto's die ik open vanaf een sd kaartlezer en bewerkt heb ,opslaan op een andere pc in het thuisnetwerk.
Photoshop onthoud echter niet de locatie waar ik het laatst heb opgeslagen,enkel diegene waarvan ik het laatst een bestand heb geopend.
Is er geen mogelijkheid om dit toch te kunnen,aangezien het nu voor elke foto toch elke keer weer een omslachtig gedoe is om de foto op de juiste plaats te krijgen?

Vraag 2:
Mijn cs2 wil altijd maar updaten,en dat wil ik niet.Heb in het programmma in de programmamap en alle andere waar adobe instondgezocht en alles wat ik kon vinden over de updater reeds verwijderd.Nu krijg ik nog een foutmelding dat mijn verzoek niet kan uitgevoerd worden wegens een programmafout.
Hoe kan ik die laatste fout nog wegkrijgen of hoe installeer ik cs2 (of cs3)zonder dat die steeds maar om updates vragen?
 
Vraag 2 : met een firewall die alle inkomend EN UITGAAND verkeer kontroleert heb je dit volledig onder kontrole.
ik gebruik hiervoor SYGATE maar ik denk dat zonealarm dit ook doet
 
Ik zit in een thuisnetwerk met een router met firewaal,daarom heb ik niet echt een firewall nodig,maar dan is er nog de vista firewall die mij genoeg beschermd.Om nu enkel voor dit probleem een andere firewall te gaan nemen vind ik wat overdreven,tenzij er één is die mijn systeem niet vertraagd,iets wat van ZA niet kan gezegd worden.
 
Ik heb ook een klein probleem met Photoshop (de cs1) en dit vond ik :

Adobe is niet van plan om een Windows Vista-plugin voor Photoshop CS2 en CS1 uit te brengen. Dit maakt het bedrijf op zijn website bekend. Het fotoprogramma draait officieus wel op het nieuwe besturingsprogramma, maar foutmeldingen en andere problemen zal Adobe niet verhelpen. Sterker nog het bedrijf raadt het af om deze software op het nieuwe besturingssysteem te installeren. Wie wel met Photoshop wil werken op Windows Vista moet Photoshop CS3 aanschaffen, aldus Adobe.
 
Ik zit in een thuisnetwerk met een router met firewaal,daarom heb ik niet echt een firewall nodig,maar dan is er nog de vista firewall die mij genoeg beschermd.Om nu enkel voor dit probleem een andere firewall te gaan nemen vind ik wat overdreven,tenzij er één is die mijn systeem niet vertraagd,iets wat van ZA niet kan gezegd worden.

de firewall van een router houdt alleen het inkomend verkeer in de gaten (de mijne toch)
 
- Je kan je de firewall van je router niet instellen dat hij niet meer naar bepaalde websites kan gaan, ik weet niet of die optie bij jouw in de firewall zit, bij de mijne alvast wel (maar daar ben je vet mee zeker... :vraagteken: ).

Ik zit in een thuisnetwerk met een router met firewaal,daarom heb ik niet echt een firewall nodig,maar dan is er nog de vista firewall die mij genoeg beschermd.Om nu enkel voor dit probleem een andere firewall te gaan nemen vind ik wat overdreven,tenzij er één is die mijn systeem niet vertraagd,iets wat van ZA niet kan gezegd worden.

- Weet dat elk stukje software dat je op je hardeschijf zet je pc vertraagd, indien het actief is nog meer.
Bedenk hierbij dat indien een firewall je systeem vertraagd, hij hem ook vlotter zat laten lopen.
Indien je een firewall op je pc installeert zie je pas hoeveel programma's van op je pc toegang tot het internet opeisen...
Dit vertraagt niet alleen je systeem, maar ook je internetverbinding.
Schakel je vista-firewall uit dan win je weer aan die kostbare snelheid van je pc en installeer een volwaardige firewall naar keuze.
Dus misschien toch het overwegen waard?
 
- Je kan je de firewall van je router niet instellen dat hij niet meer naar bepaalde websites kan gaan, ik weet niet of die optie bij jouw in de firewall zit, bij de mijne alvast wel (maar daar ben je vet mee zeker... :vraagteken: ).



- Weet dat elk stukje software dat je op je hardeschijf zet je pc vertraagd, indien het actief is nog meer.
Bedenk hierbij dat indien een firewall je systeem vertraagd, hij hem ook vlotter zat laten lopen.
Indien je een firewall op je pc installeert zie je pas hoeveel programma's van op je pc toegang tot het internet opeisen...
Dit vertraagt niet alleen je systeem, maar ook je internetverbinding.
Schakel je vista-firewall uit dan win je weer aan die kostbare snelheid van je pc en installeer een volwaardige firewall naar keuze.
Dus misschien toch het overwegen waard?

je zou wel voor iedere site afzonderlijk kunnen bepalen of het mag of niet maar dat is nogal wat werk om dat te doen via uw router .veel beter met een degelijke firewall (er gaat geen enkel progje op internet zonder jou toelating)
 
je zou wel voor iedere site afzonderlijk kunnen bepalen of het mag of niet maar dat is nogal wat werk om dat te doen via uw router .veel beter met een degelijke firewall (er gaat geen enkel progje op internet zonder jou toelating)

Het gaat hier dan ook over één site, en ja met een degelijke firewall is gemakkelijker, beter, flexibeler,...
Maar de "klant" vraagt... Volgens mij is dit zonder een firewall te installeren of het aanschaffen van andere software het meest aangewezen.
Tenzij er iemand er toch zou in slagen die updater uit te schakelen, zodanig dat het programma foutloos blijft werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan