1: hackers 2: handleiding windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen
Om te beginnen mijn excuus dat ik mijn vraag onder dit item stel maar ik zag geen ander optie.
Mijn vragen:
1) Ik lees veel over zaken die met hacken te maken hebben of in elk geval te voorkomen dat je gehackt wordt. Ik kan nergens een goede opsomming vinden van tips die dit kunnen voorkomen. Het zijn allemaal losse flarden van mensen die een tip willen geven. Wie kan mij helpen???
2) Ik ben al geruime tijd op zoek naar een handleiding voor windows 7 op internet. Ik heb er wel een gevonden voor Windows vista. Een echt goed product. Windows 7 laat me in de steek. Weet iemand een site of mogelijkheid waar ik een soortgelijk handboek kan dowloaden op internet voor windows 7???
Alvast bedankt voor jullie ondersteuning.
met vriendelijke groet
Aloys van Kempen
Crimpak.;!
 
Hallo Carlo461. Bedankt voor je hulp mijn pc is nu perfect beveiligd. Ik ben nu alleen nog op zoek naar een goede handleiding van windows 7 zoals die ook bestaat voor windows Vista, maar die is niet zo makkelijk te vinden.
Bedankt
met vriendelijke groet
Crimpak.nl
 
Alle ondersteuners hartelijk dank voor jullie hulp. Ik ben toch wel wat wijzer geworden dankzij jullie ondersteuning.
met vriendelijke groet
Crimpak.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan