Status
Niet open voor verdere reacties.
De lente is mooi van start gegaan voor VTM. Op een persconferentie deelden programmadirecteurs Jan Segers en Laurens Verbeke mee dat het marktaandeel in april nooit hoger lag sinds 2003.

Het hoge marktaandeel van 27,7 procent is voor een groot deel te danken aan opvallende kijkcijfersuccessen als 'Mijn Restaurant', 'Toast Kannibaal', 'Aspe', 'Sterren op de dansvloer' en 'Sara', terwijl grote concurrent ÉÉN niet echt kon uitpakken met zijn traditionele sterke zondagavondprogrammatie.
Jan Segers klopt zichzelf op de borst door naar de vernieuwingsoperatie te wijzen die eind februari 2008 van start ging. Dat succes willen VTM en 2BE de komende maanden voortzetten. Daarom werd er een stappenplan uitgewerkt en zitten er al enkele projecten in de pijplijn voor de zomer en het najaar van 2008.
Daarbij zitten enkele opvallende nieuwe programma's als 'Singing bee', een zang- en karaokeprogramma dat gepresenteerd wordt door Walter Grootaers, 'Het 6de zintuig', dat op zoek gaat naar de meest paranormaal begaafde mens in Vlaanderen en een gloednieuwe telenovelle. Voorts wordt de twintigste verjaardag van 'Tien om te Zien' uitgebreid gevierd en gaat een tweede reeks van 'Matroesjka's' van start.

Bron:GVA

SIMBA
 
Eenieder zijn gedacht natuurlijk, maar waarom dat vlaamse lied niet wat meer promoten. Dat doet geen enkele zender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan