Ik gebruik reeds lang Microsoft Outlook op mijn smartphone Motorola G73 5G.
Wegens omstandigheden moest ik mijn resetten naar de fabrieksinstellingen.
Mijn provider is Telenet en ik heb uiteraard ook een Telenet mail adres (imap)
Wanneer nu Microsoft Outlook opnieuw wil installeren krijg ik onderstaande melding
Er is een probleem opgetreden met de verificatie..........
Correlation Id: ee68abae-bb83-4a4e-b6b4-2c0187761ce8
Timestamp: 2025-10-28T11:31:19.000Z
DPTI: fcd87e6c24668364
Message: Access denied for the resource.
Tag: 9hehw
Code: 0
Ik heb ondertussen een beetje zoekwerk gedaan naar deze melding.
Heb ondertussen mijn Microsoft wachtwoord al eens gewijzigd.
Ook de Microsoft Outlook app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals wordt voorgesteld ter eventuele oplossing
Echter zonder resultaat !!
Kan iemand mij op weg helpen om dit op te lossen ?
Alvast veel dank !
Mvg
Wegens omstandigheden moest ik mijn resetten naar de fabrieksinstellingen.
Mijn provider is Telenet en ik heb uiteraard ook een Telenet mail adres (imap)
Wanneer nu Microsoft Outlook opnieuw wil installeren krijg ik onderstaande melding
Er is een probleem opgetreden met de verificatie..........
Correlation Id: ee68abae-bb83-4a4e-b6b4-2c0187761ce8
Timestamp: 2025-10-28T11:31:19.000Z
DPTI: fcd87e6c24668364
Message: Access denied for the resource.
Tag: 9hehw
Code: 0
Ik heb ondertussen een beetje zoekwerk gedaan naar deze melding.
Heb ondertussen mijn Microsoft wachtwoord al eens gewijzigd.
Ook de Microsoft Outlook app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals wordt voorgesteld ter eventuele oplossing
Echter zonder resultaat !!
Kan iemand mij op weg helpen om dit op te lossen ?
Alvast veel dank !
Mvg