Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Mijn toetsenbord is azerty en mijn Windows staat hierop ingesteld. Ik heb echter één programma dat de toetsenbordinstelling wijzigt in Spaans. Ook...
Antwoorden
2
Weergaven
234
  • Gesloten
Ik tracht een nieuwe account toe te voegen in Outlook. Ik ben (zogezegd) een pincode vergeten van een Hotmail account en kom uit op onderstaand...
Antwoorden
2
Weergaven
702
Hoi, Als ik mijn AIO 7410 gekocht heb, heb ik het indexeren uitegezet, dat was iets van niets, met mijn brain problems weet ik begod niet meer...
Antwoorden
2
Weergaven
224
  • Gesloten
Goede avond De update KB5016629 laat zich niet installeren, niet via Windows update en ook niet handmatig. Windows 11 Educatie 21H2 build...
Antwoorden
2
Weergaven
406
  • Gesloten
Als deze vraag al verschenen is, mijn excuses. Is het nu nodig/aangeraden om deze update te installeren? Deze staat nu al een maand klaar op de...
Antwoorden
2
Weergaven
426
  • Gesloten
vroeger kon je met het knipselprogramma iets in de tekst markeren met een kleur fluo of een tekststuk omcirkelen, maar in het knipselprogramma...
Antwoorden
2
Weergaven
237
  • Gesloten
Hoi, Nog rap een vraagje voor ik ga liggen is dit een goede om met te werken Media Player Classic - Home Cinema...
Antwoorden
1
Weergaven
182
  • Gesloten
hoe voeg je makkelijkst een site toe aan een submap in favorieten ik heb een map "banken " maar wil daar een ander bank in toevoegen in Internet...
Antwoorden
1
Weergaven
150
  • Gesloten
lees https://nl.hardware.info/nieuws/81841/gerucht-microsoft-wil-geen-hdds-meer-voor-windows-11-alleen-nog-ssd-op-kant-en-klare-pc
Antwoorden
1
Weergaven
554
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan