Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Ik heb verschillende exelfiles en als ik ze nu aanklik om te openen krijg ik de volgende foutmelding: "Archief heeft onbekend formaat of is...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
B
P
  • Gesloten
opletten geblazen bij gebruik van de tool ken er al twee die alles op hun pc kwijt waren en opnieuw installeren.......vroeger ook eens voor had...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan ik meerdere images branden op 1 dvd of cd?? Zo ja, dan is de vraag hoe natuurlijk,ik heb het nl geprobeerd met alcohol 120% en nero, maar...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Pps
Een pps word altijd zwaar door de audio. Dus gaan we die eerst comprimeren en wel met deze trial. http://nch.com.au/switch/index.html
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, Met welk gratis programma kan ik een film omzetten naar avi ? ik heb winavi7.7 gedownload maar dit is betalend en als ge er een film mee...
Antwoorden
2
Weergaven
8K
  • Gesloten
ik wil wel eens weten waar jullie dvd's mee rippen zoals extra verwijderen en noem maar op dus laat het ff horen en jullie ervaring er mee...
Antwoorden
20
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo, Ik zit met het volgende probleem, Ik heb hier een paar mixen staan op de pc en zou die graag op cd zetten voor in mijn mp3 speler in de...
Antwoorden
18
Weergaven
6K
R
  • Gesloten
Als ik e-mails krijg met afbeeldingen dan staat war de afbeelding normaal staat een vakje met een rood kruisje daar moet ik dan recht klikken en...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
red wodka
R
D
  • Gesloten
Ervaar Windows-tuning met dit winnende product! Met TuneUp Utilities 2006 maakt u Windows binnen enkele minuten sneller, gemakkelijker en...
Antwoorden
7
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan