Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
De gegevens bestaan uit datum, tijd en waarde. Graag had ik de juiste waarde in een bepaalde tijdsperiode geplaatst. Het lukt mij niet, kan iemand...
Antwoorden
3
Weergaven
851
hallo mijn mail op mijn windows pc gaat over op nieuwe outlook ik probeer in te loggen maar wordt telkens weer afgemeld hoe aanmelden , er...
Antwoorden
3
Weergaven
82
  • Gesloten
beste asl mijn partner een email verzend vanuit zijn smartphone (telenet, webmail) komt deze niet in de verzonden map van outlook op de pc. wij...
Antwoorden
2
Weergaven
809
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Heb me een legale versie van Office 2019 aangekocht. Het installeren is prima verlopen. Gisteren nog mee aan het...
Antwoorden
2
Weergaven
441
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik gebruik nu het Office programma Publischer (voor het eerst) en het lukt mij helaas niet om alle door mij gemaakte...
Antwoorden
2
Weergaven
566
  • Gesloten
Besten, Ik heb Office 2016 op mijn PC staan maar zou nu de laatste 2019 willen installeren. Moet ik vooreerst de 2016 de-installeren en dan pas...
Antwoorden
2
Weergaven
649
  • Gesloten
Beste Ik ben bezig met alle tabellen aan het importeren van excel naar acces. Dat lukt zonder probleem, het enige is dat hij de formules niet...
Antwoorden
2
Weergaven
292
  • Gesloten
Krijg proefversie van office 365 niet verwijderd, ook met de fix niet.(Setup Prod Offscrub verwijderraar) kan iemand mij en idee geven.
Antwoorden
2
Weergaven
632
  • Gesloten
ik heb een probleem als ik exel gebruik veranderen mijn opmerkingen van plaats zonder dat ik een instelling heb gewijzigd ,ik gebruik een mac mini...
Antwoorden
2
Weergaven
823
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste allemaal, Deze morgen wilde ik Outlook 2016 opstarten en ik kreeg volgende melding Kan er mij iemand raad geven om dit euvel op te...
Antwoorden
2
Weergaven
436
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan