Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Voor sommigen nadenken voordat je nieuwe outlook installeert...
Antwoorden
3
Weergaven
613
  • Gesloten
Mijn dochter moet iets afdrukken in word met een 'thread' opmerking erbij.Als ik wil afdrukken staat tekst niet juist en is niet passend op...
Antwoorden
3
Weergaven
457
  • Gesloten
Ik heb 2 excel sheets gemaakt met ongeveer hetzelfde op (enkel wat data zijn gewijzigd). Als ik die wil openen gaat dit bij de ene zeer goed, bij...
Antwoorden
3
Weergaven
475
  • Gesloten
Hallo,sinds geruime tijd komt een mail die veilig is altijd terecht in de spam-box. Dat is nooit gebeurt maar sinds een paar weken komt hij steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
309
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik Outlook mail en/of Office wil openen krijg ik steeds de mededeling dat dit een niet geregistreerde versie is, waarop ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
534
  • Gesloten
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5441925/microsoft-blokkeert-zonder-uitleg-account-experts-overtreding-dsa...
Antwoorden
3
Weergaven
541
  • Gesloten
Kan geen mails versturen of ontvangen in outlook 2016. Icoontje "offline werken" is actief. Hoe is dat te verhelpen? :mad:
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Volgens deze procedure lukt het niet Ga naar Start selecteer vervolgens het startpictogram voor het dialoogvenster Lettertype . Selecteer het...
Antwoorden
3
Weergaven
279
  • Gesloten
De gegevens bestaan uit datum, tijd en waarde. Graag had ik de juiste waarde in een bepaalde tijdsperiode geplaatst. Het lukt mij niet, kan iemand...
Antwoorden
3
Weergaven
848
  • Gesloten
beste asl mijn partner een email verzend vanuit zijn smartphone (telenet, webmail) komt deze niet in de verzonden map van outlook op de pc. wij...
Antwoorden
2
Weergaven
806
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan