Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
582
  • Gesloten
Als ik mijn doc wil exporteren naar pdf staat plots mijn tekst schuin in de pdf? Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? grts
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
beste leden ik wil het vakje onderaan waarin staat 1 van 6 wat groter maken. maar dat lukt me niet. ik weet niet hoe ik dat kan dank bij...
Antwoorden
4
Weergaven
915
  • Gesloten
Mijn word van Office doet geen spellingcontrole meer.
Antwoorden
4
Weergaven
449
  • Gesloten
Hoi Heeft er iemand suggesties voor een gecertifieerde opleiding voor Excel in het Nederlands? Niet Engelstalig. Ik beschik en heb enkel de...
Antwoorden
4
Weergaven
433
  • Gesloten
Vraag betreffend licentie gebruik en aanbiedingen bijvoorbeeld HIER "Microsoft" Office Personal 365 (binnenkort deze nieuwe benaming met...
Antwoorden
3
Weergaven
613
  • Gesloten
Ik gebruik al langere tijd bijgaand schema tot grote tevredenheid alleen opeens stuit ik op een probleem. Na invulling van de uitslagen na regel...
Antwoorden
3
Weergaven
540
  • Gesloten
Bij een beveiligd blad kan ik de groepen niet openen of sluiten. Groepen heb ik van "F t/m K", "L t/m Q", "R t/m W", "X t/m AC", "AD t/m AI". Deze...
Antwoorden
3
Weergaven
676
  • Gesloten
Op de nieuwe laptop van mijn kleindochter staat Windows 10 en Office 365. De Office is maar 1 maand geldig. Ik heb een code voor Office 2019...
Antwoorden
3
Weergaven
528
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb Office 2019 aangekocht en heb gemerkt dat One Note hier niet meer instaat. Ben eventjes gaan opzoeken en...
Antwoorden
3
Weergaven
987
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan