Informatief phishing

Info over laatste nieuwe phishing.
  • Gesloten
Verzendkosten moeten nooit betaald worden bij verzending, maar worden door de verkoper doorgerekend. Ik heb geen weet van een pakket en al zeker...
Reacties
0
Weergaven
344
V
  • Gesloten
Door het virus dat momenteel de wereld lamlegt, is de hoeveelheid phishingmail enorm toegenomen. Geen wonder, want er heerst ook veel meer...
Reacties
0
Weergaven
429
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Dit is op zich géén phishing, maar als je hier op ingaat komt er wel phishing van... Je wordt gelokt met grote geldsommen, allemaal wettelijk in...
Reacties
0
Weergaven
338
  • Gesloten
Niet helemaal duidelijk of het phishing is of gewoon een marketing-stunt. Maar het ongewone adres van de afzender laat alleszins de twijfel de kop...
Reacties
0
Weergaven
215
  • Gesloten
Ik het niet getest, maar je kan al vermoeden dat er naar allerlei gegevens wordt gevraagd om die berekening te maken. Er is slechts één geldige...
Reacties
0
Weergaven
339
V
  • Gesloten
Dit is duidelijk een phishing mail. Ik denk dat ik hierover geen uitleg moet schrijven. Dit is een variant van een mail die we al eerder hebben...
Reacties
0
Weergaven
260
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
De Rijksdienst voor jaarlijkse vakantie (RJV) waarschuwt voor frauduleuze e-mails en sms’en. Fraudeurs vragen via sms of e-mail een rekeningnummer...
Reacties
0
Weergaven
438
  • Gesloten
Hoeft toch geen verdere uitleg ?
Reacties
0
Weergaven
335
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan