Computer- en internetnieuws

Hier kan je laatste nieuws lezen over computer en internet.
Packard Bell desktoppc’s met AMD Vision technologie
Pakard Bell iMedia Naast nieuwe EasyNote laptops brengt Packard Bell ook een nieuwe lijn iMedia desktoppc’s op de markt met de Vision technologie van AMD. De behuizing van de nieuwe iMedia pc’s is 60% kleiner dan die van een standaard desktop en bespaart zo ruimte, aldus Packard Bell. De desktoppc’s hebben een design in glanzend zwart met matte accenten en zachte rondingen. De nieuwe iMedia pc’s zijn naar keuze uitgerust met de AMD Phenom X6 processoren… </strong>&#0133; lees verder in Packard Bell desktoppc’s met AMD Vision technologie »
Lichtgewicht Bluetooth headset van Plantronics
Plantronics Explorer 395 Plantronics introduceert met de Plantronics Explorer 395 een erg lichte Bluetooth headset die bedoeld is voor beginnende Bluetooth gebruikers in een compact, klassiek ontwerp. De Plantronics Explorer 395 weegt slechts 11 gram. Je kan de headset zowel in het linker- als in het rechteroor dragen. De lichtgewicht headset is leverbaar in de kleuren zwart/zilver of brons/zilver en heeft een afwerking in chroom. QuickPair Om de Bluetooth headset vlot te kunnen bedienen heeft Plantronics de Explorer 395 uitgerust met aparte knoppen voor… </strong>&#0133; lees verder in Lichtgewicht Bluetooth headset van Plantronics »
Huwelijk van internettablet en smartphone
Nokia N900 (qwerty-uitvoering) De Nokia N900 is de opvolger van de eerder door DiskIdee geteste Nokia internettablets N770 (uit 2006) en N810 (uit 2008). Een internettablet is een soort minicomputer die vooral bedoeld is om onderweg mee te surfen en te e-mailen. Nieuws is dat je de N900 nu ook als (weliswaar redelijk omvangrijke) smartphone en mediaspeler kunt gebruiken. Eigenlijk is het een complete, maar erg kleine Linux-computer. Een test. Een internettablet is een compact en licht apparaatje… </strong>&#0133; lees verder in Huwelijk van internettablet en smartphone »
Fysieke beveiliging is ook nodig
Beveiliging van gegevens is nogal sullig als de kabels bloot liggen en kunnen worden doorgeknipt. En dat het gebeurt, ondervond ik begin maart. Alleen, er wordt weinig over geschreven. Begin maart viel mijn internetverbinding plots weg. Dat gebeurt heel af en toe en het duurt meestal niet lang. Dit keer duurde het ettelijke uren voor ik opnieuw een goed werkende internetverbinding had. Af en toe kon ik een website binnenhalen, maar dat ging heel traag. “Er zijn problemen en we weten niet wanneer die zijn opgelost,” vertelde mijn… </strong>&#0133; lees verder in Fysieke beveiliging is ook nodig »
Voor de avontuurlijke filmer
Toshiba Camileo BW10 Toshiba introduceert een camcorder die een robuust ontwerp heeft en daardoor geschikt is voor actieve sporters. Bovendien is de sportcam waterdicht tot een diepte van twee meter. De Toshiba Camileo BW10 heeft een rubberen behuizing die de camcorder beschermt tegen schokken, stof en zand. Ook is hij vochtbestendig en kan je hem gebruiken als het regent of in zeer vochtige omgevingen, zoals een tropisch regenwoud. De BW10 kan je ook probleemloos gebruiken onder water tot op een diepte van twee meter.… </strong>&#0133; lees verder in Voor de avontuurlijke filmer »
Racen met een door Ferrari geautoriseerde cockpit
Ferrari Wireless GT Cockpit 430 Scuderia Edition Thrustmaster brengt een snel te monteren en opvouwbare cockpit op de markt voor pc en PlayStation 3 om racegames nog realistischer te beleven. De Ferrari Wireless GT Cockpit 430 Scuderia Edition is een cockpitset met stuur en pedaalset ingebouwd. Het racesysteem heeft een gestroomlijnd ontwerp en is uitgevoerd in de metallic kleuren van de Ferrari 430 Scuderia “musetto”. Je kan de cockpit volledig instellen afhankelijk van de grootte van de gebruiker (volwassen of kind) en de wijze… </strong>&#0133; lees verder in Racen met een door Ferrari geautoriseerde cockpit »
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan